• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Bara timmar kvar nu... Sista anmärkningen går ut

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 366
Mottagna reaktioner
6 865
Poäng
4 477
Betyget gick upp till 3,7 efter anmärkningen försvann och jag hamnade i en annan grupp... Kanske ska vänta till i mitten på nästa månad, då försvinner 3 st av mina totalt 8 ff om det gör nått på betyget!?
3,7 är fortfarande bra. Ska vi byta? Har 14 ;)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
H

Hedlund

Gäst
Poäng: 0
Nu gjorde jag som såhär, jag var nyss in till Länsförsäkringar Bank och bad att få prata med en handläggare, visade hen mina förutsättningar, att jag hade 8 st ff på UC, inga anmärkningar och en årsinkomst på drygt 400.000 kr, hen tyckte inte att det gjorde nått och att det såg bra ut oavsett vad UC tycker efter att min anmärkning försvann natten som var. Hen erbjud mig att bli helkund i banken och har nu hjälpt mig med ett privatlån på 200.000 kr, bankkort, kreditkort öppnande av ett nytt ISK och lönekonto samt kommer hen avsluta allt vad jag hade med Danske Bank att göra och sköta flytt av autogiron och pensionssparande, dom hade lösenkrav på 138.000 kr vilket jag hade i blancolån, resten sätter dom in på ett konto som dom döpte till buffertkonto. Så jäkla skönt att vara tillbaka på banan igen, och jag kan ärligen säga att jag aldrig fått ett så bra bemötande någon gång på en bank. Bara massa plus för Länsförsäkringar Bank!
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 518
Mottagna reaktioner
6 118
Poäng
4 147
Nu gjorde jag som såhär, jag var nyss in till Länsförsäkringar Bank och bad att få prata med en handläggare, visade hen mina förutsättningar, att jag hade 8 st ff på UC, inga anmärkningar och en årsinkomst på drygt 400.000 kr, hen tyckte inte att det gjorde nått och att det såg bra ut oavsett vad UC tycker efter att min anmärkning försvann natten som var. Hen erbjud mig att bli helkund i banken och har nu hjälpt mig med ett privatlån på 200.000 kr, bankkort, kreditkort öppnande av ett nytt ISK och lönekonto samt kommer hen avsluta allt vad jag hade med Danske Bank att göra och sköta flytt av autogiron och pensionssparande, dom hade lösenkrav på 138.000 kr vilket jag hade i blancolån, resten sätter dom in på ett konto som dom döpte till buffertkonto. Så jäkla skönt att vara tillbaka på banan igen, och jag kan ärligen säga att jag aldrig fått ett så bra bemötande någon gång på en bank. Bara massa plus för Länsförsäkringar Bank!
Det låter skönt. Önskar att jag var på samma nivå men det kommer om några år.
 
G

Groda12345

Gäst
Poäng: 0
Bra Jobbat! Man ska komma ihåg att bank rådgivaren även är säljare.. så om de får in en ny helkund med isk konto, lönekonto. Bankkort, kreditkort osv.. så är de nog mer villiga att hjälpa till att fixa bra lånevillkor än om ansökan kommer in online till någon automatiserad bedömning..

Grattis!!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp