- Blev medlem
- 28 September 2018
- Meddelanden
- 168
- Mottagna reaktioner
- 22
- Poäng
- 112
Hej ,
Jag kontaktar dig med anledning av ditt klagomål som vi mottog den 9de september, där du berättade för oss om dina spelproblem och efterfrågade en återbetalning på en del av de pengar du har spenderat på vår sida.
***** sätter fokus på kunden, och strävar efter att erbjuda en spelsida i en säker och trygg miljö för våra spelare med en rad olika spelgränser tillgängliga för att kontrollera spelandet. Vi är ledsna att höra om din situation och hoppas att det går bra för dig i ditt tillfrisknande, som du nämnde i ditt mail.I slutet av detta mail kan du finna kontaktuppgifter till ett antal hjälporganisationer som specialiserar sig i spelrelaterade problem, för vidare assistans och hjälp.
Vänligen motta härmed vårt slutgilitiga besked, efter en noggrann undersökning av din förfrågan.
Efter att ha granskat din förfrågan, har vi beslutat att återbetala alla de pengar som du har spenderat i ditt Svenska spelkonto, registrerat efter den 1sta Januari 2019. Det vill säga, alla dina insättningar minus uttag, under perioden 1sta Januari 2019 till den 28de Juni 2019 då kontot stängdes, vilket utgör en summa på 61.149 kronor. Det är något som vi gör som en gest av god vilja från vår sida, eftersom vi förstår att du befinner dig i en svår situation och vi önskar att vi hade kunnat kliva in vid ett tidigare skede och göra mer för dig som spelare.
Denna återbetalning täcker hela beloppet som spenderats på ditt svenska konto efter det öppnades under den svenska licensen sedan den 1 januari 2019. En utbetalning av denna summa har redan skett till ditt bankkonto som var kopplat till spelkontot.
Gällande pengar du spenderat på vår sida innan den 1 januari 2019, i ditt konto under vår MGA-licens kommer inget ytterligare belopp kommer att återbetalas av oss, baserat på vår bedömning av detta fall.
Om du vill bestrida detta beslut angående de medel som du spenderat på ditt konto före 1 januari 2019, under vår MGA-licens, kan du vända dig till den alternativa tvistlösningsorganisationen (ADR) eCOGRA, eller kontakta MGA. Om vi mottar besked att vi behöver göra ändringar av vårt beslut från vår ADR, så kommer vi rätta oss därefter.
Alternativt kan du rikta ditt klagomål till Europeiska kommissionens plattform för online tvistlösning (ODR), som sedan vidarebefordrar det till den relevanta ADR-enheten.
Vi kan än en gång bekräfta att ditt konto stängdes den 28de Juni 2019 på grund av din självavstängning med Spelpaus, och kommer fortsatt hållas stängt. Du kommer inte heller motta några marknadsföringsutskick från oss under din självavstängning.
FICK DETTA EFTER ATT HA KLAGAT TILL ETT KÄNT CASINO. INSATT 2,3 MILJONER.
JAG PÅPEKADE MYCKET VÄL I MAILET HUR DETTA VAR OACCEPTABELT OCH VIKTIGT INNAN 2019 DÅ DET ÄR SOM MEST PENGAR
VAD HADE NI GJORT?
SJÄLVKLART BRA MED PENGAR MEN DET ÄR VÄL INTE ENS 5 % ?
Jag kontaktar dig med anledning av ditt klagomål som vi mottog den 9de september, där du berättade för oss om dina spelproblem och efterfrågade en återbetalning på en del av de pengar du har spenderat på vår sida.
***** sätter fokus på kunden, och strävar efter att erbjuda en spelsida i en säker och trygg miljö för våra spelare med en rad olika spelgränser tillgängliga för att kontrollera spelandet. Vi är ledsna att höra om din situation och hoppas att det går bra för dig i ditt tillfrisknande, som du nämnde i ditt mail.I slutet av detta mail kan du finna kontaktuppgifter till ett antal hjälporganisationer som specialiserar sig i spelrelaterade problem, för vidare assistans och hjälp.
Vänligen motta härmed vårt slutgilitiga besked, efter en noggrann undersökning av din förfrågan.
Efter att ha granskat din förfrågan, har vi beslutat att återbetala alla de pengar som du har spenderat i ditt Svenska spelkonto, registrerat efter den 1sta Januari 2019. Det vill säga, alla dina insättningar minus uttag, under perioden 1sta Januari 2019 till den 28de Juni 2019 då kontot stängdes, vilket utgör en summa på 61.149 kronor. Det är något som vi gör som en gest av god vilja från vår sida, eftersom vi förstår att du befinner dig i en svår situation och vi önskar att vi hade kunnat kliva in vid ett tidigare skede och göra mer för dig som spelare.
Denna återbetalning täcker hela beloppet som spenderats på ditt svenska konto efter det öppnades under den svenska licensen sedan den 1 januari 2019. En utbetalning av denna summa har redan skett till ditt bankkonto som var kopplat till spelkontot.
Gällande pengar du spenderat på vår sida innan den 1 januari 2019, i ditt konto under vår MGA-licens kommer inget ytterligare belopp kommer att återbetalas av oss, baserat på vår bedömning av detta fall.
Om du vill bestrida detta beslut angående de medel som du spenderat på ditt konto före 1 januari 2019, under vår MGA-licens, kan du vända dig till den alternativa tvistlösningsorganisationen (ADR) eCOGRA, eller kontakta MGA. Om vi mottar besked att vi behöver göra ändringar av vårt beslut från vår ADR, så kommer vi rätta oss därefter.
Alternativt kan du rikta ditt klagomål till Europeiska kommissionens plattform för online tvistlösning (ODR), som sedan vidarebefordrar det till den relevanta ADR-enheten.
Vi kan än en gång bekräfta att ditt konto stängdes den 28de Juni 2019 på grund av din självavstängning med Spelpaus, och kommer fortsatt hållas stängt. Du kommer inte heller motta några marknadsföringsutskick från oss under din självavstängning.
FICK DETTA EFTER ATT HA KLAGAT TILL ETT KÄNT CASINO. INSATT 2,3 MILJONER.
JAG PÅPEKADE MYCKET VÄL I MAILET HUR DETTA VAR OACCEPTABELT OCH VIKTIGT INNAN 2019 DÅ DET ÄR SOM MEST PENGAR
VAD HADE NI GJORT?
SJÄLVKLART BRA MED PENGAR MEN DET ÄR VÄL INTE ENS 5 % ?