Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Behöver ett lån på 7000 kr omgående

Det är många som blivit "svåra" nu på sistone och plötsligt slutar låna ut fastän man haft lån hos dem förr eller ger lägre belopp. Easycredit, Vivus eller kanske Risicum, har du testat dem? Jag har haft hos de flesta men Vippi har varit konstant nej hela tiden för mig...

Tack alla....är rörd över att det faktiskt verkar finnas hjälpsamma okända personer. Som sagt smslån verkar inte heller vara nått alternativ för mig :(

Vet inte vilka du provat, men vissa är betydligt svårare än andra så ge inte upp om det verkligen är panik.

Ngr av dem......är nog uppe i 20-25 st nu så det är bara för mig att inse fakta att det inte går.

japp det e stopp.får du inte smslån så ja tyvärr.det var så det sluta för mig också.nu gäller det få in extra pengar eller avb.
o här inne hjälper vi varandra såklart ska du veta.finns inga dumma frågor.så fråga på.

Mkt rart av er! Får väl försöka på annat vis vet bara inte hur :( Hoppas det går bra för dig (ovan gäst).

Har du provat cash2you? Cashbuddy? Fast de kommer nog inte så snabbt som du behöver...Hoppas det löser sig för dig!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp