Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Behöver ett lån på 7000 kr omgående

abuni är inget smslån det är en kredit man söker för att betala räkningar med, man får inga kontanter.

Abuni

Jag tror säkert trådstartaren är läskunnig och kollar inkomna förslag och därmed själv kan kolla upp vad Abuni är. Personligen har jag Abuni och betalar in till min kortkredit via Abuni och efter 2-3 dagar så har jag 5000 kr LIKVIDA medel på min kortkredit som jag kan utnyttja. På så vis får man faktiskt KONTANTER och det kan vara ett bra tips att veta men jag skriver det här en gång till så inte någon behöver skriva in det ATT det tar några dagar innan du har kontanterna SAMT det INTE krävs (som jag) att du har en kortkredit, utan du kan göra gireringen till ett vanligt konto utan kredit också. Du tar bara reda på vilket bankgiro nr som din bank har och skriver ett vanligt inbetalningskort där du i meddelandefältet anger "för insättning på konto XXXX XXXXXXXXXX". Inbetalningskortet handar du som andra fakturor/inbetalningskort du skickar till Abuni, dvs fotar av, scannar av och skickar till Abunil.
Nu vet jag också att det för trådstartaren var panik och därmed torde inte ABUNI hjälpa. Om ni inte vill ha detta tips pga av trådstartarens ingående information så får jag vänligen be er bortse från detta.

Bra att veta att man kan använda sig av abuni på detta sätt hade inte en aning om att det gick att göra så.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp