Lånforum.se rekommenderar
1. Sambla - Perfekt för samlingslån (tips)
2. Advisa - Jämför 38 kreditgivare
3. Lendo - Bra komplement vid samlingslån
4. Loanstep - Lån utan UC
5. Lumify - Ny 2019, utan UC
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Bensinkort Creditsafe

Diskussion i 'Kreditkort' startad av Alex., 12 februari 2019.

Tags: Add Tags
  1. Fina

Fina V.I.P - Trofépoäng: 467

Mottagna gillanden:
    343
    Trofépoäng:
    467
    Vart sökte du?

2. Atex

Atex Gäst

På deras hemsida

3. Floppen

Floppen Kunnig medlem - Trofépoäng: 387

Mottagna gillanden:
    216
    Trofépoäng:
    387
    ST1? Tog de Creditsafe eller UC?

4. litefrågor

litefrågor Viktig medlem - Trofépoäng: 12

Mottagna gillanden:
    4
    Trofépoäng:
    12
    Undrar också :)

5. Floppen

Mottagna gillanden:
    216
    Trofépoäng:
    387
    De tog Bisnode för ST1 Mastercard för mig. En annan snubbe hävdar med bestämdhet att de tog en full UC för honom, men för mig tog de en Bisnode.

6. Isbit

Isbit Gäst

hej! När sökte du kortet och vad hade du för bisnode betyg? Och har jag förstått det rätt att man kan använda det till annat än bensin om så skulle va? Mvh

7. Floppen

Mottagna gillanden:
    216
    Trofépoäng:
    387
    Hej Isbit! Jag sökte i början av mars. Vet inte vad jag hade i betyg hos Bisnode för det framgick inte på upplysningskopian jag fick. Det var istället angivet score och kreditrisk. När jag tidigare sett en siffra hos Bisnode så har jag haft 7 i betyg. Ja, ST1 Mastercard är som ett vanligt kreditkort där du kan handla i de butiker som accepterar Mastercard oavsett var i världen du befinner dig. Eller på nätet också för den delen. Missa inte den lilla detaljen att det krävs att du är kund i minst 3 månader för att du ska kunna plocka ut kontanter i en bankomat.

Jag laddade ner appen och sökte genom den. På mig tog de Bisnode, men det finns personer här på forumet som hävdar att de fått en full UC på sig. Jag har sett en skärmdump på en sådan förfrågan vid ett tillfälle, men jag är ändå skeptisk då kundtjänst uppgivit att de endast använder sig av Bisnode. Finns ju de som älskar att trolla och om jag får sätta en peng gör de som hävdar UC just det. Fast jag vet verkligen inte.

Lycka till! :)

Lånforum.se gillar detta.

Dela sidan