- Meddelanden
- 44
- Mottagna reaktioner
- 1
- Poäng
- 12
Syns dem lånen på din UC? Annars gör de ingen skillnad.. vet att monetti inte syns på uc iaf
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Syns dem lånen på din UC? Annars gör de ingen skillnad.. vet att monetti inte syns på uc iaf
Fick erbjudande idag.Någon som fått lån hos Thorn nyligen med dåliga förutsättningar?
Till vilken ränta?Fick erbjudande idag.
Egentligen inte så dåliga förutsättningar men uc % är åt helvete..
29.14 %
In: 400.000
Blanco 70.000
Kredit 60 av 70.000 använt.
Underskott: 30.000
4 FF
Inga anmärkningar
Fick erbjudande på 80.000
Stabila 24%Till vilken ränta?
Fick du inga fler erbjudanden till lägre ränta? Inget fr Remember? Dina förutsättningar är inte så dåliga, hur kommer det sig att din uc är så hög?Stabila 24%
Valde dock bank Norwegian istället 240.000 till jobbiga 25% ränta.
Men gör att jag kan samla allt jag har iallafall så söker jag nytt när krediterna är borta och bara denna FF är kvar efter december
Fick från nystart med men dem undviker jag.Fick du inga fler erbjudanden till lägre ränta? Inget fr Remember? Dina förutsättningar är inte så dåliga, hur kommer det sig att din uc är så hög?
Hur i helvete är ditt betyg så högt med dom förutsättningarna? Din uc ser ju bra ut?Fick erbjudande idag.
Egentligen inte så dåliga förutsättningar men uc % är åt helvete..
29.14 %
In: 400.000
Blanco 70.000
Kredit 60 av 70.000 använt.
Underskott: 30.000
4 FF
Inga anmärkningar
Fick erbjudande på 80.000
Förstår inte det heller..Hur i helvete är ditt betyg så högt med dom förutsättningarna? Din uc ser ju bra ut?
Sinnes! Förstår mig inte på UC alltså. Hade svävat bland molnen om min UC såg ut som din, fast tydligen inte???Förstår inte det heller..
Gick upp när sista anmärkning försvann där
Det måste ju ha stått någon anna % på riskprognosen på kopian du fick eller? Kan ju omöjligt ha stått 29%Förstår inte det heller..
Inte varit jätte glad över % om man säger så...Det måste ju ha stått någon anna % på riskprognosen på kopian du fick eller? Kan ju omöjligt ha stått 29%

Hade 9% på de flesta. 36 % på bank Norwegian dock.Det måste ju ha stått någon anna % på riskprognosen på kopian du fick eller? Kan ju omöjligt ha stått 29%

Det är ganska vanligt att betyget försämras när anmärkningarna försvinner eftersom risken för att man ska låna pengar igen höjs. Men visst känns det ologiskt, förstår att man tror att betyget ska förbättras när anmärkningarna försvinner.Förstår inte det heller..
Oja det vet jag men efter 4 månader utan att ngt hänt så tyckte jag att det borde ha börjar gå nerDet är ganska vanligt att betyget försämras när anmärkningarna försvinner eftersom risken för att man ska låna pengar igen höjs. Men visst känns det ologiskt, förstår att man tror att betyget ska förbättras när anmärkningarna försvinner.
Det som irriterar mig med Thorn är att vill jag veta storleken på min skuld så måste jag ringa till kundtjänst och fråga. Inget finns redovisat. Det dras via autogiro. Om man jämför med t ex Credway som också drar via autogiro, så skickar de även en fakturaspec så man ser exakt allt, ränta, amorteringsbelopp, totala skulden.
Det borde väl inte vara så svårt att skicka/mejla en spec varje månad så man vet hur man ligger till, inte direkt att de måste skriva det för hand! Thorn skickar ändå ett mejl med förvarning om att belopp ska dras. Ränta på 27% håvar de in så jag tycker att de borde redovisa månadsvis istället för att man ska ringa.Samma hos "Tando"

Yes. Har betalat ca 9000 i ränta hos dom förra året. Och skulden har minskat med typ 1000. Dom verkar även lägga till avgifter typ aviavgift och dyr uppläggningsavgift. Kan aldrig rekommendera dom. Ringde till kundtjänst för ett tag sen för att kolla om jag kunde få sänkt ränta men jag hade tydligen inte haft lånet tillräckligt länge, dom har vissa krav sade dom. Ska prova igen om några veckor och hota med att lösa lånet om dom inte sänker räntan.Någon annan som fått ”kontoutdrag” från Thorn på kivra idag?
Japp, fick också det.Någon annan som fått ”kontoutdrag” från Thorn på kivra idag?
Går det att ha lån på två av deras varumärken samtidigt? Har 50k hos Thorn som jag tog för några månader sen. Har sjukt dåligt förutsättningar trotts en deklarerad inkomst på typ 2 mille de tre sista åren, men tror inte att någon annan långivare skulle ta i mig med tång.
- Spargo Finans
- Viiga Lån
- Klicklån
- thorn
- Leasy
- Paymark Finans
- Modus Finans (nedlagt)
- Fokuslån (nerlagt)
- Leasy Minilån (nerlagt)
Detta är Thorns varumärken.
Har du testat söka?Går det att ha lån på två av deras varumärken samtidigt? Har 50k hos Thorn som jag tog för några månader sen. Har sjukt dåligt förutsättningar trotts en deklarerad inkomst på typ 2 mille de tre sista åren, men tror inte att någon annan långivare skulle ta i mig med tång.
Nej, men ringde och frågade och fick till svar att det inte gick..Har du testat söka?