Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Betala eller ej

Hej! Vad tycker ni att jag ska göra nu? Har inte betalat in mitt credify lån. Det kommer gå vidare till inkasso 6/11. Om jag betalar in den summan dom vill ha hur blir det då med dom månaderna som jag ligger efter med? Dom vill ha in för augusti nu, men om jag då betalar begär dom då för september och oktober direkt eller hur funkar det? Vad hade ni gjort? Tacksam om nån vet.

Hej! Vad tycker ni att jag ska göra nu? Har inte betalat in mitt credify lån. Det kommer gå vidare till inkasso 6/11. Om jag betalar in den summan dom vill ha hur blir det då med dom månaderna som jag ligger efter med? Dom vill ha in för augusti nu, men om jag då betalar begär dom då för september och oktober direkt eller hur funkar det? Vad hade ni gjort? Tacksam om nån vet.
Släpp lånet till inkasso, det blir billigare för dig i längden.

Billigare blev det för mig, hade lumify och credifi på 30 000 där förra året och fick en avbetalningsplan på 750 per månad. Slutbetalade det så fort jag fick ett litet samlingslån för mina små skulder. Tycker Gothia alltid varit bra! Alltid bra hjälp när man ringer och vill göra upp en plan.

Oki. Känns så läskigt bara. Men får jag lägre kostnad då tror du?
Lägre kostnad vet jag inte, det beror på vad du lyckas förhandla om med inkasso för månadsbelopp. Kan bli lägre kan bli högre men billigare i längden att släppa till inkasso. Tänk igenom hur mkt du vill betala per månad så du är beredd när du ska ringa och prata med inkasso.

Lägre kostnad vet jag inte, det beror på vad du lyckas förhandla om med inkasso för månadsbelopp. Kan bli lägre kan bli högre men billigare i längden att släppa till inkasso. Tänk igenom hur mkt du vill betala per månad så du är beredd när du ska ringa och prata med inkasso.
Jag är ju rädd att månadskostnaden blir högre om jag släpper till inkasso. Skulle behöva få ner den. Men vet du om jag betalar innan sista dag nu till credifi hur det blir med september och oktober månad? Kommer dom då i klumpsumma tror du?

Jag är ju rädd att månadskostnaden blir högre om jag släpper till inkasso. Skulle behöva få ner den. Men vet du om jag betalar innan sista dag nu till credifi hur det blir med september och oktober månad? Kommer dom då i klumpsumma tror du?
Vet tyvärr inte, hade lumify för nåt år sedan men lyckades betala bort det. Men jag tror att de jobbar så att du kommer behöva betala ikapp.

Jag släppte mitt på 50k för typ 3 månader sedan då det blev för dyrt att lägga ut 7-8 lax på det varje månad. Gothia hörde av sig i dagarna och vi gjorde upp en 12 månaders avbetalningsplan.

Ska nu betala in 5600 i månaden.

Tog allt över email. Upplevde dem som riktigt schyssta.

Jag släppte mitt på 50k för typ 3 månader sedan då det blev för dyrt att lägga ut 7-8 lax på det varje månad. Gothia hörde av sig i dagarna och vi gjorde upp en 12 månaders avbetalningsplan.

Ska nu betala in 5600 i månaden.

Tog allt över email. Upplevde dem som riktigt schyssta.
Oj 5600 i månaden är ju jättemycket. Usch jag vet inte hur jag ska göra med detta. Har på mig att bestämma mig till 6/11. Har panik över detta. Kanske ska jag kontakta dom istället? Vad tror ni om det?

Vet tyvärr inte, hade lumify för nåt år sedan men lyckades betala bort det. Men jag tror att de jobbar så att du kommer behöva betala ikapp.
Ja oki. Då är det en chansning isf ju.. Jag vet inte hur jag ska göra. Vad som blir bäst. Har ett från lumyfi med som snart kommer gå vidare också. Är så trött på detta. Vill bara bli av med dom lånen och få må lite bra.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp