• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Boku som betalningsmetod?

Evol

Aktiv medlem
Poäng: 11
Blev medlem
17 Mars 2020
Meddelanden
39
Mottagna reaktioner
2
Poäng
11
Aha nä då vet jag tyvärr inte...du har inte fått nåt bankkort från skrill? Kanske går att få ut i bankomat då...
Haha jo men dem förklarade att jag hade tagit bort det kortet och beställt ett nytt tydligen. Ringde dem idag.. suck o stön. Tack för tipsen kompis, jag körde igenom vanliga banken och hopppas att jag får pengarna innan helgen. Ha en fin dag!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

p79

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
9 April 2014
Meddelanden
1 329
Mottagna reaktioner
354
Poäng
517
Haha jo men dem förklarade att jag hade tagit bort det kortet och beställt ett nytt tydligen. Ringde dem idag.. suck o stön. Tack för tipsen kompis, jag körde igenom vanliga banken och hopppas att jag får pengarna innan helgen. Ha en fin dag!

Jag förde över från neteller igår på morgonen och hade pengarna idag runt 13...känns som du borde hinna få innan helgen i alla fall
 

Evol

Aktiv medlem
Poäng: 11
Blev medlem
17 Mars 2020
Meddelanden
39
Mottagna reaktioner
2
Poäng
11
Jag förde över från neteller igår på morgonen och hade pengarna idag runt 13...känns som du borde hinna få innan helgen i alla fall


Inga pengar än på kontot... Det tog ungefär 24 timmar för dom att bara skicka ut mail om att "pengarna är på väg".. Det här är inte heller första gången jag tar ut pengar från kontot till min bank. Blir tokig..
Vet inte om det spelar någon roll men jag har Swedbank som bank, vad har du?
Mvh
 

p79

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
9 April 2014
Meddelanden
1 329
Mottagna reaktioner
354
Poäng
517
Inga pengar än på kontot... Det tog ungefär 24 timmar för dom att bara skicka ut mail om att "pengarna är på väg".. Det här är inte heller första gången jag tar ut pengar från kontot till min bank. Blir tokig..
Vet inte om det spelar någon roll men jag har Swedbank som bank, vad har du?
Mvh

Jag har Swedbank...har tagit ut 2 ggr nu senaste tiden...första gången tog det längre tid...begärde uttag den 30 maj hade pengarna på eftermiddagen den 2 juni...sen tog jag ut den 2 juni igen och då hade jag pengarna runt lunch den 3 juni...
 

ugotit2

Viktig medlem
Poäng: 22
Blev medlem
1 Juni 2020
Meddelanden
76
Mottagna reaktioner
3
Poäng
22
Tänkte kolla om det är någon som vet om Boku har limit? När jag försöker ta Boku står det att Telia uppnått max gräns, men när jag skriver till Telia och frågar och kan se själv på *101# så säger dom att jag är uppe i 1200 av 5000, har Boku en gräns kanske? Någon som vet något?
 

AphexTwin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
4 Januari 2019
Meddelanden
1 901
Mottagna reaktioner
1 043
Poäng
867
Tänkte kolla om det är någon som vet om Boku har limit? När jag försöker ta Boku står det att Telia uppnått max gräns, men när jag skriver till Telia och frågar och kan se själv på *101# så säger dom att jag är uppe i 1200 av 5000, har Boku en gräns kanske? Någon som vet något?
Ja det har dom. Så vitt jag vet är gränsen 3000 per nummer och månad så du får nog glatt vänta 30 dagar.

Du kan köra Siru resten av summan men det är fan inte att rekommendera alltså.
 

ugotit2

Viktig medlem
Poäng: 22
Blev medlem
1 Juni 2020
Meddelanden
76
Mottagna reaktioner
3
Poäng
22
Antalet nummer är irrelevant på neteller. Det är bara att ösa på.

Jag la till ett femte nummer idag på neteller, och nu står det för många begärda betalningar, och då har jag fortfarande en en summa kvar att ta på neteller för den nollställdes nyligen och numret har gräns på 5000 så det är inte numret heller, undra vad det kan bero på? För gått innan idag på ett annat nummer och sen nu när jag skulle lägga till mitt femte nummer så funkar kommer den texten upp, och numret fungerar att ta med, gjort så tidigare men nu med det femte så verkar neteller neka...
 

p79

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
9 April 2014
Meddelanden
1 329
Mottagna reaktioner
354
Poäng
517
Jag la till ett femte nummer idag på neteller, och nu står det för många begärda betalningar, och då har jag fortfarande en en summa kvar att ta på neteller för den nollställdes nyligen och numret har gräns på 5000 så det är inte numret heller, undra vad det kan bero på? För gått innan idag på ett annat nummer och sen nu när jag skulle lägga till mitt femte nummer så funkar kommer den texten upp, och numret fungerar att ta med, gjort så tidigare men nu med det femte så verkar neteller neka...

Har varit med om det jag också...avvaktar nån dag då så har det funkat igen. Vet inte varför det blir så...
 

fiore84

Kunnig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
13 Juni 2012
Meddelanden
271
Mottagna reaktioner
64
Poäng
207
Satt in skrill igår och gjorde uttag igår till mitt bankkonto.

När jag ska göra uttag idag blir det bara ”transaction failed” eller
Something went wrong”
Beroende på om det är i appen eller webbläsare. Någon som vet vad det kan bero på?
 

Lollo123

V.I.P
Poäng: 367
Blev medlem
3 Juni 2020
Meddelanden
478
Mottagna reaktioner
177
Poäng
367
Satt in skrill igår och gjorde uttag igår till mitt bankkonto.

När jag ska göra uttag idag blir det bara ”transaction failed” eller
Something went wrong”
Beroende på om det är i appen eller webbläsare. Någon som vet vad det kan bero på?

Man kan inte göra uttag till bankkonto om man använt Boku som insättningsmetod.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp