• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Boku som betalningsmetod?

AphexTwin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
4 Januari 2019
Meddelanden
1 901
Mottagna reaktioner
1 043
Poäng
867
Blir faktiskt osäker nu. Kanske var siru jag använde.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

raul_gilette

Kunnig medlem
Poäng: 72
Blev medlem
19 Januari 2020
Meddelanden
100
Mottagna reaktioner
17
Poäng
72
En fundering. Jag har abonnemang på Telenor och Tele2. Är verifierad både på mitt Neteller och Skrill-konto. Om jag har förstått det hela rätt kan jag alltså plocka ut max 800kr/dag. Har två frågor:

  • Kan jag kan plocka ut då 1600kr/dag om jag gör det via både Neteller och Skrill eller är summan bunden till mitt abonnemang dvs 800kr/dag?
  • Vad är maxsumman per månad för Telenor och Tele2?
  • Finns det något tak för hur många abonnemang jag kan använda mig av Boku?
 

Lollo123

V.I.P
Poäng: 367
Blev medlem
3 Juni 2020
Meddelanden
478
Mottagna reaktioner
177
Poäng
367
En fundering. Jag har abonnemang på Telenor och Tele2. Är verifierad både på mitt Neteller och Skrill-konto. Om jag har förstått det hela rätt kan jag alltså plocka ut max 800kr/dag. Har två frågor:

  • Kan jag kan plocka ut då 1600kr/dag om jag gör det via både Neteller och Skrill eller är summan bunden till mitt abonnemang dvs 800kr/dag?
  • Vad är maxsumman per månad för Telenor och Tele2?
  • Finns det något tak för hur många abonnemang jag kan använda mig av Boku?


Du kan plocka ut 3000kr/abonnemang hos Skrill. Så du kan använda båda abonnemang hos Skrill.
Jag har satt in hos Skrill genom två olika abonnemang 3000kr per abonnemang. Telenor och Tele2 har max 3000kr per månad som kan användas för betaltjänster. Sedan får man vänta en månad innan man kan sätta in igen.
 

Flisanlisan

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
7 Juni 2020
Meddelanden
38
Mottagna reaktioner
5
Poäng
32
Är Boku och Siru samma? Hittar inte något hur man kan betala med Boku? Kan någon förklara?
 

AphexTwin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
4 Januari 2019
Meddelanden
1 901
Mottagna reaktioner
1 043
Poäng
867
Är Boku och Siru samma? Hittar inte något hur man kan betala med Boku? Kan någon förklara?
Absolut inte samma. Du kan använda Boku genom neteller och skrill. Dock först efter att du verifierat dina konton. Som går snabbt förvisso.
 

Flisanlisan

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
7 Juni 2020
Meddelanden
38
Mottagna reaktioner
5
Poäng
32
Men hur sätter man in på NETELLER med boku? Hittar inget sådant alternativ?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp