• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Brixo.se erfarenheter?

G

Gäst123

Gäst
Poäng: 0
Ni som blivit beviljade hur lång tid tog det innan dem betalade ut? Fick ni något mail/sms som bekräftelse på utbetalning?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Jolanta

Kunnig medlem
Poäng: 112
Blev medlem
29 Mars 2014
Meddelanden
109
Mottagna reaktioner
25
Poäng
112
Jag sökte, blev preliminärt beviljad sen avslag. Fick bara besked om att jag inte blev beviljad, inte av vilken anledning mer än att jag inte uppfyllde deras krav. Jag har inte skickat in nån vidimerad kopia på mitt körkort, avslag innan jag hann göra det
 

Lize

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 707
En av våra mest kunniga
Blev medlem
30 Januari 2013
Meddelanden
3 140
Mottagna reaktioner
2 523
Poäng
1 707
Jag sökte, blev preliminärt beviljad sen avslag. Fick bara besked om att jag inte blev beviljad, inte av vilken anledning mer än att jag inte uppfyllde deras krav. Jag har inte skickat in nån vidimerad kopia på mitt körkort, avslag innan jag hann göra det
Hur lång tid tog det innan du fick besked?
 
G

Gäst11

Gäst
Poäng: 0
Jag fick också avslag efter att preliminärt ha blivit beviljad. Kreditvärdighet medel och underskott av kapital ca 20 tusen mot en inkomst av 360 000 kronor. Har mailat och frågat om orsaken men inte fått svar och kommer nog inte att få något svar heller. Förmodligen har dom trots att dom säger att dom ser till framtida betalningsförmåga tittat i backspegeln och sett att jag under 2014 hade ett betalningsföreläggande i mars hos Kronofogdeen men som det aldrig blev utslag på utan betalades av mig i sin helhet. Något annat kan jag inte se som hinder förutom att jag hade "medel" och för stort underskott av kapital. Jag tror inte dom svarar mig på mailet, men det vore intressant att veta.
 

1508

V.I.P
Poäng: 122
Blev medlem
26 Maj 2013
Meddelanden
824
Mottagna reaktioner
35
Poäng
122
Jag ni får alla nu avslag pga att de kan inte alla ansökningar betala ut.
Kanske oxå lite för säkerhetsskuld !
 

Mathias

Aktiv medlem
Poäng: 12
Blev medlem
3 Maj 2015
Meddelanden
41
Mottagna reaktioner
1
Poäng
12
Efter strulet med att jag inte ens kunde skriva i mitt personnr så fungerade det till slut idag. Jag fick beviljat 90.000.
 

1508

V.I.P
Poäng: 122
Blev medlem
26 Maj 2013
Meddelanden
824
Mottagna reaktioner
35
Poäng
122
Va ? Vilken ekonomi har du? Om du har en så bra ekonomi varför söka du inte hos dom vanliga banken med bättre räntan.
 
G

Grodanboll40

Gäst
Poäng: 0
Oj, 90 000kr, grattis !:)

Hade jag oxå behövt för att slippa ur sms-lånen, vad hade du för förrutsättningar ?

Kan tyvärr inte ansöka då jag inte har någon som kan bevittna. :(
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp