• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Brixo.se erfarenheter?

Mathias

Aktiv medlem
Poäng: 12
Blev medlem
3 Maj 2015
Meddelanden
41
Mottagna reaktioner
1
Poäng
12
(Jag som fick 90)

Jag kan inte gå till banken för de beviljar ingenting. Ingen av de "vanliga", alltså allt ifrån t ex Santander till min bank Nordea. Just min UC är helt förfärlig.

Jag har diverse blancolån upp emot 7-800.000. Det var en situation jag klarade av. Men fastnade bland sms:en också sedan tyvärr. Känns skönt att kunna betala bort de mest kritiska nu.

Som sagt förfärlig UC, säkert 60 förfrågningar, massa blancolån. Ingenting hos KF än dock. Inkomst ca 400k, underskott ca 25, kredivärdighet Hög (creditsafe).

De ringde inte upp den som vidimerade åt mig. Jag ansökte i morse vid 10 och jag fick det beviljat runt 16.30. Inga sms, bara mail.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

1508

V.I.P
Poäng: 122
Blev medlem
26 Maj 2013
Meddelanden
824
Mottagna reaktioner
35
Poäng
122
Det måste går fort med behandling pga nästan alla blir inte godkänd :p:p
 

Mathias

Aktiv medlem
Poäng: 12
Blev medlem
3 Maj 2015
Meddelanden
41
Mottagna reaktioner
1
Poäng
12
(Kan tillägga att jag dock inte fått det utbetalt än).
 
B

Bolidenplan

Gäst
Poäng: 0
hm stängt för nya ansökningar nu .. Och så gissar jag att det förblir ..
 

1508

V.I.P
Poäng: 122
Blev medlem
26 Maj 2013
Meddelanden
824
Mottagna reaktioner
35
Poäng
122
(Jag som fick 90)

Jag kan inte gå till banken för de beviljar ingenting. Ingen av de "vanliga", alltså allt ifrån t ex Santander till min bank Nordea. Just min UC är helt förfärlig.

Jag har diverse blancolån upp emot 7-800.000. Det var en situation jag klarade av. Men fastnade bland sms:en också sedan tyvärr. Känns skönt att kunna betala bort de mest kritiska nu.

Som sagt förfärlig UC, säkert 60 förfrågningar, massa blancolån. Ingenting hos KF än dock. Inkomst ca 400k, underskott ca 25, kredivärdighet Hög (creditsafe).

De ringde inte upp den som vidimerade åt mig. Jag ansökte i morse vid 10 och jag fick det beviljat runt 16.30. Inga sms, bara mail.
Om du har så mycket lån då låter det konstigt att du har bara 25.000 i Underskott. Passa inte ihop. Eller ?
 

1508

V.I.P
Poäng: 122
Blev medlem
26 Maj 2013
Meddelanden
824
Mottagna reaktioner
35
Poäng
122
Min kompis ansökte igår kväll ca 22:30
Han fick inte ett svar hittills ( bara igår att han är prem. Godkänd )
 

Mathias

Aktiv medlem
Poäng: 12
Blev medlem
3 Maj 2015
Meddelanden
41
Mottagna reaktioner
1
Poäng
12
Om du har så mycket lån då låter det konstigt att du har bara 25.000 i Underskott. Passa inte ihop. Eller ?
I och för sig, det är vad creditsafe visar från 2013 (2014 finns inte ens med för mig, konstigt?) Vad jag har i underskott idag har jag faktiskt inte en aning om för tillfället.
 
A

Anna123

Gäst
Poäng: 0
Hej!
Någon mer som fått besked på låneansökan? Jag sökte imorse kl 10 och blev prel beviljad. Sedan har jag inte hört ett ljud. Id-kopia inskickad...
 
A

Andreasx

Gäst
Poäng: 0
Seriöst bolag?
Hur kan de låna ut 100k utan UC eller begära lönespec. Helt galet.
Nu nekar de alla för pengarna är slut.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp