• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Brocc, är det någon som har erfarenhet av denna bank.

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 312
Poäng
8 917
Fick du någon förklaring varför dom nekade?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
Tur att Lånforum finns och tack för att ni delar med er av era erfarenheter! Ogillar sådana som ska in och snoka på ens konto och det framkommer väl inte heller förrän man valt? Usch!
Jo ibland framkommer det inte tyvärr :(
 

p79

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
9 April 2014
Meddelanden
1 329
Mottagna reaktioner
354
Poäng
517
Vilka förutsättningar hade du?
 
L

Lånehjälp

Gäst
Poäng: 0
Fick du någon förklaring varför dom nekade?

Nej igen förklaring och ville inte lägga ner tiden på att ringa och fråga. Blir man nekad finns det ofta inget man kan göra. Men skulle väl gissa på att det var för jag ville lösa vissa saker utanför uc och att dom tog instanator som kände säkert av mitt spelmissbruk.
 

Gamblewhore

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
5 Juli 2019
Meddelanden
553
Mottagna reaktioner
228
Poäng
417
Nej igen förklaring och ville inte lägga ner tiden på att ringa och fråga. Blir man nekad finns det ofta inget man kan göra. Men skulle väl gissa på att det var för jag ville lösa vissa saker utanför uc och att dom tog instanator som kände säkert av mitt spelmissbruk.

Har ju nämnt några inlägg bakåt om just instantor. Så det kan jag bekräfta att dom använder, det sa han på låneavdelningen.

Att du ville lösa saker utanför uc var inte ett hinder för mig. Jag fick en stor summa till kontot för att lösa på eget bevåg. Dock var man ju dum i huvudet och spela bort det istället.
 

Mollymunter

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
29 Mars 2018
Meddelanden
585
Mottagna reaktioner
375
Poäng
487
Fick ett samtal nyss från Brocc! De ville ta en UC och kolla om de kunde erbjuda bättre lånevillkor.....Jag har ju inget lån där, har väl blivit erbjuden via låneförmedlare för snart ett år sedan, men valde annat. De vet vem man är och vad man har gjort.
 
Senast ändrad:

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
Fick ett samtal nyss från Brocc! De ville ta en UC och kolla om de kunde erbjuda bättre lånevillkor.....Jag har ju inget lån där, har väl blivit erbjuden via låneförmedlare för snart ett år sedan, men valde annat. De vet vem man är och vad man har gjort.
Har också fått samtal från dem men svarade aldrig.
 

Trias

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
25 Oktober 2016
Meddelanden
1 521
Mottagna reaktioner
969
Poäng
787
Nu kanske det står någonstans på forumet... Men hur länge tillbaka kan dom kolla genom Instantor? Jag har slutat spela, men vill såklart inte att gamla speltransaktioner sätter stopp för ett eventuellt lån i framtiden.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp