Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Chans till samlingslån?

Hej!

Jag har idag 2,1 i uc betyg och 1 förfrågan som försvinner den 19:e maj, vad tror ni mina chanser är för att få ett samlingslån?

Har 282 000 på uc och 190 000 utanför uc, tror ni man kan få ett samlingslån på allt med det betyget jag har? Känns inte som den sista förfrågan kommer göra så stor skillnad..

Hej!

Jag har idag 2,1 i uc betyg och 1 förfrågan som försvinner den 19:e maj, vad tror ni mina chanser är för att få ett samlingslån?

Har 282 000 på uc och 190 000 utanför uc, tror ni man kan få ett samlingslån på allt med det betyget jag har? Känns inte som den sista förfrågan kommer göra så stor skillnad..
Vad har du för inkomst?

Med den inkomsten kan du absolut få ett samlingslån. Sök hos en seriös aktör som inte gör sin bedömning enbart på UC.

Spelar du mycket eller har lite konstiga transaktioner? Det kan ju i så fall annars vara stökigt.

Med den inkomsten kan du absolut få ett samlingslån. Sök hos en seriös aktör som inte gör sin bedömning enbart på UC.

Spelar du mycket eller har lite konstiga transaktioner? Det kan ju i så fall annars vara stökigt.
Planerar att ansöka hos Lendo. Hade speltransaktioner nu i februari för ca 10 000 men inget annat på 1 år.

Tror du man kan söka hela beloppet eller behöver man köra det i 2 steg?

Vad menar du med ”Sök hos en seriös aktör som inte gör sin bedömning enbart på UC.”?

Kör 350 tuden ansökan Lendo, jag tycker att du har ganska bra chans att få t ex Marginalen, Resurs eller Collector. De första två kollar inte konto men Collector kan kolla

Kör 350 tuden ansökan Lendo, jag tycker att du har ganska bra chans att få t ex Marginalen, Resurs eller Collector. De första två kollar inte konto men Collector kan kolla
Tack så jättemycket för svar!
Hade varit skönt att kunna samla allt, man har trots allt väntat 1 helt år snart för att kunna söka ? men vad jag har läst här på forumet så ska man kunna söka ett högre belopp men sedan ändra om man inte får något erbjudande på lendo? Men du tycker jag ändå ska söka 350.000? Vad jag än får, kommer underlätta enormt i och för sig ?

Tack så jättemycket för svar!
Hade varit skönt att kunna samla allt, man har trots allt väntat 1 helt år snart för att kunna söka ? men vad jag har läst här på forumet så ska man kunna söka ett högre belopp men sedan ändra om man inte får något erbjudande på lendo? Men du tycker jag ändå ska söka 350.000? Vad jag än får, kommer underlätta enormt i och för sig ?
Sök på hela beloppet :) ändra sen beroende på svar.

Sök på hela beloppet :) ändra sen beroende på svar.
Okej! Riktigt nervös, tiden går så sakta nu när det börjar närma sig. Återkommer såklart efter den 19:e maj när jag söker! 🙏

Men skriver man att man vill samla allt, eller ska man fylla i att man vill samla 282 000 som är inom uc och resten få det utbetalt och lösa själv?

Okej! Riktigt nervös, tiden går så sakta nu när det börjar närma sig. Återkommer såklart efter den 19:e maj när jag söker! ?

Men skriver man att man vill samla allt, eller ska man fylla i att man vill samla 282 000 som är inom uc och resten få det utbetalt och lösa själv?
Nej fyll i att du vill samla allt. Tex om du vill söka 500.000 så fyller du i samma 500.000. Bankerna ger dig erbjudanden på det dom kan bevilja. Jag tror tex marginalen kommer bevilja dig 400.000. Får du inte tillräckligt bra svar så kan du sänka beloppet till tex 300.000. Det blir ingen större skillnad från sökt 500.000 till 400.000

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp