Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Chans till samlingslån?

Nej fyll i att du vill samla allt. Tex om du vill söka 500.000 så fyller du i samma 500.000. Bankerna ger dig erbjudanden på det dom kan bevilja. Jag tror tex marginalen kommer bevilja dig 400.000. Får du inte tillräckligt bra svar så kan du sänka beloppet till tex 300.000. Det blir ingen större skillnad från sökt 500.000 till 400.000
Jaha okej då förstår jag, har bara läst att vissa ställen inte löser vissa lån, har dyra lån osv men kanske har missförstått det. Tack så mycket! ??

Värt och tillägga är att jag har 8 kreditkort som tyvärr är helt maxade där blandannat marginalen kreditkortet finns med…

Senast ändrad:
Hej!

Imorgon försvinner min sista UC förfrågan, och då hade jag tänkt att söka om samlingslån, betyget ligger på 2,1 och hoppas att den sista kan dra ner det lite! ?

Utifrån svaren ska jag söka hela beloppet och är det något jag behöver tänka på? Går det att söka direkt när förfrågan försvinner? Är det några banker som inte löser skulder utanför UC? Har ju t.ex binly tomly lumify och credifi och dessa som har skyhöga räntor. Om jag t.ex bara får låt oss säga 250 000 ska man fokusera och samla de som är utanför uc? Eller kommer jag bara kunna samla de som är i uc?
Tar emot så många tips som möjligt! ?

Sök genom Lendo och kolla vem erbjuder hela beloppet. Lös de där äckliga Luma lån så fort det går

Sista förfrågan försvann nu, gick endast ner med 0,2. Kan man söka nu direkt eller bör man vänta någon dag?

Du kan söka nu, ingen skillnad om någon dag

Alright! Tänkt söka efter jobbet, fyfan vad nervös man är då…

Hur gick det?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp