• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Collector betalkoll UC?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

tapetklister

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
19 April 2017
Meddelanden
94
Mottagna reaktioner
30
Poäng
137
Jag har bara fått en avisering i appen att det finns en ny samlingfaktura att betala. Aldrig några brev hem.
 

tapetklister

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
19 April 2017
Meddelanden
94
Mottagna reaktioner
30
Poäng
137
Kan tillägga att jag även sökte om ytterligare 150 000 via Lendo och fick hela summan av Marginalen bank till en ränta på 9.7 %. Åter igen, inte bra men en bättre som sagt än nuvarande. Vill få ner antalet kreditgivare och väntar nu till slutet av året/början på nästa innan man analyserar och går vidare.

Betyget gick även upp till 4.6 %. Så totalt en halv miljon kronor via två olika förmedlare men 25 FF vid första ansökningen och med disskuterbar ränta, men det är inte omöjligt att få erbjudanden gott folk - vi fortsätter kampen! :)
 

DN1981

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
20 December 2018
Meddelanden
981
Mottagna reaktioner
398
Poäng
497
Kan tillägga att jag även sökte om ytterligare 150 000 via Lendo och fick hela summan av Marginalen bank till en ränta på 9.7 %. Åter igen, inte bra men en bättre som sagt än nuvarande. Vill få ner antalet kreditgivare och väntar nu till slutet av året/början på nästa innan man analyserar och går vidare.

Betyget gick även upp till 4.6 %. Så totalt en halv miljon kronor via två olika förmedlare men 25 FF vid första ansökningen och med disskuterbar ränta, men det är inte omöjligt att få erbjudanden gott folk - vi fortsätter kampen! :)

Så bra! Jag ska söka mitt första samlingslån i juni. Räknar då med 29 gamla UC FF och en score på under 15%. Vill söka 260.000:-. Hoppas det går, nu fick jag hopp iallafall!
 

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
Kan tillägga att jag även sökte om ytterligare 150 000 via Lendo och fick hela summan av Marginalen bank till en ränta på 9.7 %. Åter igen, inte bra men en bättre som sagt än nuvarande. Vill få ner antalet kreditgivare och väntar nu till slutet av året/början på nästa innan man analyserar och går vidare.

Betyget gick även upp till 4.6 %. Så totalt en halv miljon kronor via två olika förmedlare men 25 FF vid första ansökningen och med disskuterbar ränta, men det är inte omöjligt att få erbjudanden gott folk - vi fortsätter kampen! :)
Hur nära inpå sökte du?
 
K

Kallena

Gäst
Poäng: 0
Är det möjligt att göra det?
Fick du nya låneerbjudanden av samma banker eller var det bara nya?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp