- Meddelanden
- 22 852
- Mottagna reaktioner
- 16 192
- Poäng
- 10 747
Åkte precis på en missbrukad kredit så nu lär de va kört överallt... ivf där UC tas
Vem fick du den av?
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Åkte precis på en missbrukad kredit så nu lär de va kört överallt... ivf där UC tas
BrixoVem fick du den av?
Aouch! Var du sen ofta, eller slutade betala?
Dom tar inte full UC utan dom tar något som heter "Mini-UC".Collector ser bara betalningsanmärkningar, jag har missbrukad kredit och fick privatlån hos dom. På upplysningen fanns inte min missbrukad kredit med utan enbart att jag inte hade några anmärkningar.Jag tror att det är det här forumets absolut vanligaste frågaDom tar inte full UC utan dom tar något som heter "Mini-UC".
Jag tror missbrukad kredit innebär avslag, dom är stenhårda med anmärkningar iallafall.
Nu vet jag inte säkert men jag tror att man automatiskt blir beviljad 10k och sen få ansökning om höjning vilket man verkar kunna göra direkt man fått 10k. Ha dock inte för stora förhoppningar på att få betalkoll direkt din anmärkning släpper, min anmärkning försvann 1 november men blir fortfarande nekad betalkoll.. Har ingenting hos något inkassobolag eller såEn fråga angående betalkoll, när man söker låt oss säga nu försvinner min anmärkning i januari den 9e rättare sagt
Låt säga den 10e att jag söker då själva betalkoll tjänsten blir jag auto beviljad 50k om jag söker eller vad baseras det på??
Sökte för 2 mån sedan 10k blev avslag pga anmärkningen ... fullt förståelig..
Nu vet jag inte säkert men jag tror att man automatiskt blir beviljad 10k och sen få ansökning om höjning vilket man verkar kunna göra direkt man fått 10k. Ha dock inte för stora förhoppningar på att få betalkoll direkt din anmärkning släpper, min anmärkning försvann 1 november men blir fortfarande nekad betalkoll.. Har ingenting hos något inkassobolag eller så
Kan så vara, vet inte vars de sätter sin gräns men har i dagsläget 13 ff varav 10 försvinner i Januari så kanske att man kan lyckas få betalkoll då.Har du kanske för många ff anledning till att du blir nekad??
Hur blev det?Fattar nada har betalkoll som just gått toll inkasso 50000 inte börjar betala ens och nu stör det att hag kan använda de igen ?? Va ?? Hur ör det möjligt ?
Hur blev det för dig?& jag undrar varför i helvete min betalkoll inte gått till inkasso? Halvår snart utan betalning.
Om man har 10.000 som gräns hos betalkoll och betalar in 50.000, för de då tillbaka 40.000 eller får man det ”tillgodo”?
Haha varför i hela friden skulle du vilja göra detta?Om man har 10.000 som gräns hos betalkoll och betalar in 50.000, för de då tillbaka 40.000 eller får man det ”tillgodo”?
Förstod inte heller poängen alls?!
Du kommer att få en kreditupplysning tagen men en mindre sådan som inte påverkar din kreditvärdighet. Beviljad kredit syns inte hos UC. Just nu ska sägas men det kan ju komma att ändras.
Fast Betalkoll e ganska generösa och en Mikro UC påverkar inget även om du nu skulle få avslag.Ok, tänkte mer om mikro uc visar uc scoren med? För då tror jag att jag inte får något då det är nere på 30 men är på väg upp va värre början av året!
Betyget syns men det brukar vara bättre då det är mikro UC. Då lån och krediter inte syns på upplysningen men övriga ff syns (ej betalkolls för andra bolag)För betalkoll görs en kreditupplysning som syns på din UC-score.
Vänligen / Regards
Andreas
Contact Center
Fick detta när jag frågade om uc score syns på mikro uc