Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Collector betalkoll

Jag har just sett att collector har nåt som kallas betalkoll. Har inte sett den varianten förut? Fakturabetalning på faktura... Och verkar bara finnas för iphone än. Nån som testat och vet om det är nåt att ha? Svårt att få? Har själv ingen iphone så jag kan inte prova...

Ja testade o installera appen. Signerade med BankID. Sen stod det inget mer. Så ringde till collector.
De tar sen en kreditupplysning på summan man väljer att lägga in för betalning

A de tar alltid en uc för varje belopp man lägger in för betalning sa hon på kundtjänst

nämen fy! Det låter ju helt sjukt i så fall. Att man får nån sorts gräns efter en UC kan väl vara rimligt men en för varje räkning?

Ja de va så ja trodde men hon sa att det tar en uc på det belopp som läggs in varje månad!

ja, det är ingen idé man lånar nån mobil och försöker sig på det med andra ord... Tack för att du kollat och testat!!

Appen skulle finnas i AppStore även för Androidtelefoner sa hon men jag vet inte. Har IPhone.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp