- Meddelanden
- 516
- Mottagna reaktioner
- 470
- Poäng
- 527
Men en bra stresshantering är löpning eller annan konditionsträning. Om du inte soringer så gå ut en rask promenad i minst 30 min . Det löser spänningar i kroppen som kommer av mental stress . Ut å gå med dej !! Svettig ska det va .Tack @Maria N !!!
Fy fan, avslag efter inledande? Det kommer bli en tuff och jobbig sommar det fattar jag. Blir det avslag så får jag ta det därifrån. Kommer med all säkerhet vara nedstämd och grubbla mycket på hur jag ska komma vidare. Och blir det inledande så kommer väl oron göra sig ständigt påmind hela semestern.
Oron man kände när man försökte överleva varje månad var en annan, mer panik. Och när man sen blev jagad av inkasso och låneföretagen var ytterligare en annan. Sen följde ändå en lättnad när beslutet att släppa och söka skuldsanering landade. Det var egentligen ganska lugnt fram till SMS att de påbörjat min ansökan. Den stressen och oron inför samtalet. Jag var så nervös.
Nu skulle jag nog inte säga att jag är just nervös, det är mer en ångestladdad känsla som riktigt gnager i mig. Otroligt jobbigt då många av dem här känslorna påminner om hur jag mådde under min separation och allt som hände. Då kunde jag må skit i väntan på positiva saker och upprymdhet för även dessa känslor påminde om ångesten.
Det är skönt att skriva här och jag är så tacksam för alla svar. Känner mig ensam i allt detta och alla här inne som gått/går igenom samma sak ger både hopp och svar på alla frågor som gnager. Ett viktigt forum!