Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Då får vi se var detta slutar.

Förstår din väntan, jag väntat beslut om skuldsanering. Väntat i 7 veckor nu & det skulle ta 6-7 veckor men inte hört ett knyst från handläggaren 🥹
Asså, usch!!!! Väntan är olidlig. Jag har tappat hoppet nu. 😂😂 Jag vet, ge det tid, bla bla bla…. Men jag vill ha svar NU!

Nu kom ett mail från min handläggare som ville ha en kopia på bodelningsavtalet. Vad han nu ska med det till…?

Och så ville han ha kopia på insättningen från bodelningen av huset samt underlag för att jag återbetalat mina föräldrar som jag sagt. Nu har jag skickat det och det känns inte alls bra. Så ska jag försöka jobba ett par timmar till. Hör lixom pulsen i öronen och känner mig svimfärdig.

Ångesten äter upp mig nu. Det enda som känns positivt är att handläggaren i alla fall handlägger mitt ärende. Sen känns det bara piss, skit och hör aldrig av dig igen.
Kan ju bara hoppas på att plockat färdigt i mina papper i morgon så jag kan få ett besked innan midsommar. Känns dock inte så. Hade samtalet i fredags och känns ju som han började titta i mitt ärende idag. Så kanske får jag vänta till slutet av nästa vecka ändå…

@Månny när du behövde svara på alla dessa frågor, kom dem samlade i ett dokument eller kom det ett par i taget?

Jag fick idag kl 12första frågan och sen vid 13 nästa, tänker att om han hade fler frågor eller begäran om underlag kunde han väl ha slängt i väg dem direkt så han kan fatta det där jäkla beslutet? Eller ska han hålla på peppra mig med frågor under flera dagar nu? Vill så så så så så gärna ha ett besked i morgon.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp