Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Då får vi se var detta slutar.

😂😂😂 Dem fattar säkert att man är nervös, men inte HUR nervös man faktiskt är. Undrar hur många ”jobbiga jävlar” vi är som sitter som på nålar och väntar.
Jag tänker ju bara ”ge mig ett jävla besked då så kan ni ta nästa i kö”. Hålla på dra ut på det såhär, nä, kötta på lite nu!!!

Har ju blivit en tonåring som går med telefonen konstant i handen eller en otålig 3-åring som vill ha något och vill ha det NU. Eller är det en äldre person som är så jäkla skakis och orolig så man hålls vid liv med lugnande tabletter?!
Kanske hade varit annorlunda om de istället sa att den 26 juni kommer du få besked. Eller nääää…. Jag hade fan varit lika nervös och stressad ändå!

😂😂😂 Dem fattar säkert att man är nervös, men inte HUR nervös man faktiskt är. Undrar hur många ”jobbiga jävlar” vi är som sitter som på nålar och väntar.
Jag tänker ju bara ”ge mig ett jävla besked då så kan ni ta nästa i kö”. Hålla på dra ut på det såhär, nä, kötta på lite nu!!!

Har ju blivit en tonåring som går med telefonen konstant i handen eller en otålig 3-åring som vill ha något och vill ha det NU. Eller är det en äldre person som är så jäkla skakis och orolig så man hålls vid liv med lugnande tabletter?!
Kanske hade varit annorlunda om de istället sa att den 26 juni kommer du få besked. Eller nääää…. Jag hade fan varit lika nervös och stressad ändå!
Man räknar ju ändå ner dagarna isåfall. Så ja den här väntan är hemsk, känner med dig verkligen! Vet själv hur jobbigt det var…

@Maria N vad var grunden för ditt avslag? Jag har nu väntat 7 veckor på betalplan. Fick inledande 24/4 och inte hört något sen dess
Att jag hade skuldsatt mig i nära tid när jag visste att jag inte ha råd att betala.
Efter mitt avslag väntade jag 1 år, sen ansökte jag igen och då fick jag beviljad skuldsanering :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp