Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Då får vi se var detta slutar.

Herrejösses… Lugnet har lagt sig lite. 3 dagar där jag vet att jag inte kommer höra ett jota, inte heller få några frågor. Det känns ändå bra för det stressade mig enormt. Vill svara som en tonåring ”vet inte, vene” på allt…
Handläggaren är sannerligen noggrann, det är ju bra. Men man känner sig trängd och dum, som att jag ska försvara mig när jag redan lagt mig platt.

En dag ska jag sitta här och lugna andra som är panikslagna över allt som sker när man släppt sina skulder, ansökt om skusa, avklarat skusan och lever lajf!!! Berätta hur jäkla pissigt allt var men hur värt det var i slutänden… OCH jag ska INTE ha hunnit bli pensionär!!!!
Du är i den jobbigaste fasen nu … man är redo för psyket !! Jag hade iaf tur som fick inledande dagen efter . Fattar din sits .. tortyr !
Försök nu koppla av lite dessa dagar där du vet att inget kommer hända . Tycker du borde fått besked före midsommar .

Tack @Månny , ska försöka koppla av. Blev nog extra jobbigt för jag läst om så många som fått ett pling i Kivra direkt efter samtalet. Vet inte om det var det som jag förväntade mig men trodde inte det skulle dra ut längre än till midsommar. Nästa vecka slipper jag i alla fall att jobba, ska sysselsätta mig med annat hemma.
Otroligt jobbig fas, men har jag tagit mig igenom all annan skit som korsat min väg så ska jag klara detta med på ett eller annat sätt.

Sträck-kollar Harlan Cobens senaste på Netflix nu, TIPS! Och i morgon är det midsommar!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp