Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Då får vi se var detta slutar.

Stort grattis! Övertygad att de skulle gå vägen!! <3
Härligt att höra att det fanns ett par av er som trodde det skulle gå vägen när jag tappade hoppet fullständigt!
Dock så har jag inte varit lika stressad och orolig den här veckan, tänkt att jag hör av mig på torsdag och kollar hur det går. Nu han dem före 👏🏼

Nu väntar jag bara återkoppling från handläggaren på mina frågor!

Avslöjade jag att jag var ”gammal” nu… Radiotytnad, ja men inga pling i varken mailkorgen, Kivra eller telefonsamtal 😬😬😬

Ha ha!!! Ja där ser jag… trodde jag aldrig! Nu är jag i alla fall förbi första hindret. Kom på mig själv att tänka; om det här går igenom är jag skuldfri om 5 år och då kommer jag ha en ”jättebra” ekonomi och kunna njuta av livet på riktigt. 5 år, det kan gå så fort och sååå långsamt MEN i sammanhanget är 5 år ingenting!
Nu kan jag sätta mig ner med min månadsbudget jag har gjort sedan länge (den höll ju inte innan) och knappa in siffror och faktiskt se att jag kommer överleva!!!
Livet ändå hörrni, ibland levererar det! Törs dock inte fira innan allt är i hamn men jag myyyyser lite!!!!
De allra flesta som får inledande får också beslutad skuldsanering . Fick du en preliminär betalplan också ?

De allra flesta som får inledande får också beslutad skuldsanering . Fick du en preliminär betalplan också ?
Hoppas!!! Skulle vara en dröm!!!

Det står att eftersom min inkomst inte gäller förrän i augusti så ska jag i nuläget inte betala något. Men högst upp står att mitt betalningsutrymme är 5.491kr så det är väl preliminärt vad jag ska betala när det är dags.
@LånaUtanPapper tror att jag kommer få ett nytt beslut när jag får tillbaka min inkomst och då kommer belopp samt BG och OCR finnas med på det beslutet. Det jag fick nu står ju bara att jag inte ska betala något och inget ocr eller BG angavs.

Däremot så mailade jag handläggaren då jag får semesterersättning i juli och att det bör motsvara en vanlig lön samt om jag inte ska börja betala redan då.

Grattis!! @ANG
Jag fick förslag om betalplan idag efter 8 veckors väntan 🙏🏼🙏🏼

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp