Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Deklaration 2019

De hade ingen koll, svarade att de inte vet exakt, i mitten på månaden 😛

Vaaaaafaaaan uppdatera nu bara, vad är grejen :D

Kanske sker efter midnatt om du har tur ;) :D

Tog mig en whiskey precis som sängfösare. Nu måste jag hålla mig vaken till midnatt när du säger så

Då kan du ju ta dig en till ha ha.
Ska du söka ditt samlingslån så fort nya inkomsten är reggad? Vilket belopp ska du sikta på?

Då kan du ju ta dig en till ha ha.
Ska du söka ditt samlingslån så fort nya inkomsten är reggad? Vilket belopp ska du sikta på?

Jupp. Söker 350k på lendo. Hoppas på o få erbjudande från remember, blir jag erbjuden högre så tar jag det då såvida jag inte får riktigt bra erbjudande hos någon annan på 350k

Varför ska du välja just remember, dom brukar ju ha bland dom högsta räntorna dessvärre.

Varför ska du välja just remember, dom brukar ju ha bland dom högsta räntorna dessvärre.

För allt är digitalt förutom årsbeskedet i så fall. Men kan även tänka mig Swedbank eller SEB oavsett om de är digitalt eller inte, har bankkonto hos bägge.

Om man får avslag efter man gått vidare från lendo, kan man välja någon av de andra offerterna då?

Min med, najs ju. Förhoppningsvis UC vid midnatt då? Kanske inte får sova...

Borde inte UC uppdateras först?

Bisnode är ej heller uppdaterat

Var ser man sin creditsafe?
Ska man ta logga in eller var ska man klicka sig in?

Min 2018 står med också men det är 2017 års inkomst. Säkert för att jag inte skickat in deklarationen än he he

Min UC är uppdaterad med nya inkomsten och underskott.
Hände ingenting på betyget ? Både bra och dåligt kanske

Kanske inte är helt uppdaterat än åndå med betyget, låter väldigt konstigt att inget händer

Mitt betyg har uppdaterats :) någon som vet om bisnode/creditsafe uppdaterats?

Creditsafe betyget uppdateras 2 dagar efter inkomstuppgifterna uppdaterats. Så har det varit senaste 2 åren enligt min historik iaf. Så mitt uppdaterades inatt så jag har ny score på lördag.

Mm jag avvaktar lite, inte värt o chansa på samma betyg

Vilka tittar minuc regelbundet och kan säga med 100 % säkerhet att betyget ändrats till följd av nya inkomsten och inte något annat?

Verkar vara någon bugg, nu försvann 2018’s inkomst

Min betyg är ej uppdaterat på uc :( men inkomsten är,

Har väl inte blivit bättre fast ökat inkomst med 150 k

Min betyg är ej uppdaterat på uc :( men inkomsten är,

Har väl inte blivit bättre fast ökat inkomst med 150 k

Det är fel tror jag. Jag såg min inkomst först, den nya, men nu är den borta. Betyget var inte bättre trots en dubbling när jag såg den.

Tror de arbetar med detta just nu.

Kan dock bekräfta att Creditsafe uppdaterat årsinkomsten då jag precis blev beviljat lån hos
Fairlo. Ingen aning om hur deras betyg funkar.

Gick in på kreditkollen. Mitt betyg sjönk med 3 %. 50.000 mer i årslön, men 70.000 mer i underskott. Inkomsten står med.

Min är ej uppdaterad längre. 2018’s inkomst försvann. Bara 2017 igen haha

Vilka tittar minuc regelbundet och kan säga med 100 % säkerhet att betyget ändrats till följd av nya inkomsten och inte något annat?
Min gick ner ganska betydande. Men mitt underskott var dock mindre denna gången.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp