- Meddelanden
- 22 852
- Mottagna reaktioner
- 16 192
- Poäng
- 10 747
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Tack! Något annat existerar inteKämpa på!

Eller hur?! Och ca tre år är inte så lång tid kvar om man tänker på att jag kämpat i typ 10 år!Belöningen kommer alltid i slutändan.
Vad ska Maggan säga om det, då? Jag har ett tips: KFM, sluta med vräkningar så behöver inte folk spränga sin morsas hus.
Berätta mer.Och sprängningen i Göteborg var kopplad till en avhysning....
Kolla typ aftonbladet.se eller liknandeBerätta mer.
Tack.Kolla typ aftonbladet.se eller liknande
Står att den man misstänker skulle avhysas senare på dagen när det small, någon rättshaverist
Dessvärre får man inte ha aktiv skuld hos kfm för dom ska bevilja, såvida du inte har en borg.Det fick ju den killen att bli mänskliga, tycker jag! Någon som hänger här kanske
Ang sprängningen i Göteborg... hoppas de tar gärningsmannen och att han får ett långt fängelsestraff. Eller så är han psykiskt sjuk, har väl aldrig tidigare hänt ngt liknande, att man spränger ett flerfamiljshus pga att man ska bli vräkt. Ett mirakel att ingen dog!
Hoppas verkligen han får ett straff som känns! Han hade dessutom skrivit in sig hos en polis som bodde i samma hus.Nej det är första gången.
Han var visst rättshaverist. Sådana tar upp så mycket tid.
Personal på kronofogden har blivit skjuten till döda tidigare, på sitt sätt allvarligare.
Ngt av de alternativen hoppas vi på! Tänk vad han har orsakat andra människor, som inte har nånstans att bo, förlorat sina ägodelar etc. Fruktansvärd gärning! Vad trodde han att han skulle uppnå med detta!Grov allmänfarlig ödeläggelse finns det väl livstid på.
Kanske får psykvård i stället så kanske han kan haverera vidare där i stället
Kanske får bo med han som sköt 2 inspektörer.. den tror jag vårdas änLär väl bli någon psyk-klinik han verkar inte riktigt klok.
Jag tror inte att han hade förmågan att se konsekvenserna av sin handling. Han är förmodligen svårt psykiskt sjuk.Ngt av de alternativen hoppas vi på! Tänk vad han har orsakat andra människor, som inte har nånstans att bo, förlorat sina ägodelar etc. Fruktansvärd gärning! Vad trodde han att han skulle uppnå med detta!
Livstid fängelse eller inlåst på psyk så behöver han inte oroas för att bli vräkt nåt mer.
Kanske får bo med han som sköt 2 inspektörer.. den tror jag vårdas än
![]()
Tandläkaren som mördade två tjänstemän är död - P4 Jönköping
Den tandläkare som sköt två inspektörer från Kronofogden i Värnamo till döds den 10 november 1992 har avlidit, enligt Värnamo Nyheter. Mannens sambo blev ...sverigesradio.se
Han? Död i så fall.
Är det Peter Mangs ?Finns ju en snubbe i Malmö som dödade 25 personer, satt några år bara. Ser honom lite då och då traska runt i stan.
Är det Peter Mangs ?
Jisses![]()
Morden på Malmö Östra sjukhus – Wikipedia
sv.wikipedia.org
Nackdelen med rättspsyk är ju att så fort en läkare där anser att psykisk sjukdom ej längre finns så finns det inget annat att göra än att släppa fri.
Det kan ju ske efter 1 år eller 20 år och egentligen har jag inget problem med det. Är man inte psykiskt sjuk skall man heller inte vårdas för det. Men samtidigt lite fel att en som mördat 25 pers skall få gå fritt på gator och torg redan efter ett fåtal år.
Nackdelen med rättspsyk är ju att så fort en läkare där anser att psykisk sjukdom ej längre finns så finns det inget annat att göra än att släppa fri.
Det kan ju ske efter 1 år eller 20 år och egentligen har jag inget problem med det. Är man inte psykiskt sjuk skall man heller inte vårdas för det. Men samtidigt lite fel att en som mördat 25 pers skall få gå fritt på gator och torg redan efter ett fåtal år.
Om det inte är särskild utskrivningsprövning, då blir det domstolssak..
Läkaren får lämna in ett sakkunnigutlåtande, sen ska åklagaren höras också, minns inte om det är fler.Är det inte just läkare och psykologer som då utgör dom kunniga? Eller är det vanliga nämnemän/domare?