• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Divide - Ny kontokredit

  • Nystartslån
  • Lån utan UC
G

Groda

Gäst
Poäng: 0
Fick också godkänna nya villkor... samt genomgå kontokontrollen på nytt.. förmodligen är väl lanseringen ett steg närmare då.. även om det bara blir 50k så är det bra till 2% ränta.. även fast det blir bisnode..
 

A27

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
7 September 2018
Meddelanden
1 073
Mottagna reaktioner
445
Poäng
557
Hur många månader på kontot analyseras med tink?
när man loggar in godkänner man väl att statistik hämtas för tre månader frammåt?
jag ser senaste året i alla fall, och så som jag har hanterat konton och krediter senaste året så ser det ganska så konstigt ut för mig.
kanske 400k av dessa 1,9 miljoner i "inkomster" är lön, jag har betalat minimalt med ränta och hamnar antagligen på överskott av kapital...
 

Bilagor

  • Screenshot_20190913-185949.png
    Screenshot_20190913-185949.png
    61.4 KB · Visningar: 131

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 395
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
Fick mail om att månadens faktura finns nu. Fattar nada. Fått två fakturor. Man ska ställa in hur mycket man ska betala.

Sen nya avtalet för kommande uttag är oxå helt annorlunda. Sämre som jag förstår.
 

johnander

V.I.P
Poäng: 377
Blev medlem
5 Oktober 2018
Meddelanden
696
Mottagna reaktioner
180
Poäng
377
Fick mail om att månadens faktura finns nu. Fattar nada. Fått två fakturor. Man ska ställa in hur mycket man ska betala.

Sen nya avtalet för kommande uttag är oxå helt annorlunda. Sämre som jag förstår.


Jag fick bara en faktura, fick du två Mail?

Jag kommer inte ens in på min sida
 

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 395
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
Jag fick bara en faktura, fick du två Mail?

Jag kommer inte ens in på min sida
Fick två mail och har två fakturor på hela mitt lånade belopp på sidan. Men kan välja att betala så lite som 98 kr, men med olika räntesatser som följd.

Nya upplägget verkar vara ett års lån. 6% effektiv ränta som lägst.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp