• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Divide - Ny kontokredit

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 306
Mottagna reaktioner
13 406
Poäng
8 917
Vad kunde ni få höja upp till Syrran?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

A27

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
7 September 2018
Meddelanden
1 073
Mottagna reaktioner
445
Poäng
557
Think? Trodde appen hette Tink.
jaja, kul att märka ord.
vet inte ens om det var jag som skrev fel eller om telefonen autocorrectade. skit är vad det är i alla fall.
jag höjde förresten min "inkomst" med ytterligare 105.000 idag och imorgon efter en snabb kortsiktig investering på Avansa (tjänade 25% under morgonen) tog sedan ut pengarna och mitt gamla SEB konto är registrerat sedan tidigare, orkade inte vänta på att ett nytt konto ska godkännas, förde sedan över pengarna från SEB till ICA, och alla insättningar räknas som inkomster, överföringar till mig själv i annan bank lär ju räknas som en utgift, så min ekonomi är helt sjuk enligt Tink
 
G

Groda

Gäst
Poäng: 0
Säga vad man vill om att Divide tar bisnode.. men vart lånar man annars 50tkr till 2%, 4% eller 6% ränta.. ?? Absolut bäst på marknaden av dessa mellan lån.. observera dock en raltivt hög uttagsavgift.. tar man ut så ska man nog vara långsiktig..
 

Lippe

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
2 200
Mottagna reaktioner
1 274
Poäng
997
Säga vad man vill om att Divide tar bisnode.. men vart lånar man annars 50tkr till 2%, 4% eller 6% ränta.. ?? Absolut bäst på marknaden av dessa mellan lån.. observera dock en raltivt hög uttagsavgift.. tar man ut så ska man nog vara långsiktig..

Jag tror räntan kommer bli högre, när vi väl erbjuds högre lån där.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp