• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Divide - Ny kontokredit

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 521
Mottagna reaktioner
12 899
Poäng
9 787
Hur långt efter prel beviljandet fick du avslag? Jag sökte förra veckn och fick preliminärt 250tkr. Sedan inte hört ett ord

Oj, jag minns inte riktigt när jag fick preliminära godkännandet, det är väl någon vecka sedan eller två kanske. Morgonen efter fick jag meddelande om att 25k kunde erbjudas, ansökan var förra veckan tror jag? Eller i helgen? Minns inte riktigt
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

JesseTopp

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
31 Juli 2013
Meddelanden
88
Mottagna reaktioner
10
Poäng
42
Tror egentligen inte du har fått ett skarpt avslag, om du inte skrev fel på någon nolla förstås (lätt hänt). Verkar inte som de tar in fler förlanseringar nu, bara intresseanmälningar. Ska bli spännande att se vad som händer under veckan, för nu ska väl de första fakturorna ut?
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 355
Mottagna reaktioner
13 440
Poäng
8 917
Frågan är om inte denna tråd hör hemma i SMS-lån eftersom dom beviljar max 25.000 och således är det inte Större lån... Well Well.

@Markus du hittade denna sa du på Finansinspektionen där nya lån dyker upp. Du länkade i början men hittar inte länken någonstans. Kan du länka igen tack :)?
 

A27

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
7 September 2018
Meddelanden
1 073
Mottagna reaktioner
445
Poäng
557
står att jag preliminärt kan få 250000 hoppas att jag kan få ut 25000 om inte allt för lång tid (0,3 i risk)
 
T

Tristan

Gäst
Poäng: 0
Någon som fått utbetalt 25.000:- senaste veckan? Tänker att en skarp lansering kanske är på gång om de ligger lågt med det?
 

Markus

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
19 Mars 2018
Meddelanden
605
Mottagna reaktioner
167
Poäng
347

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
De har börjat sin utlåning som förlansering för vissa, inte kört igång ”på riktigt” väl? Tänkte om någon fått något besked om tid...
Enligt tidigare i tråden visste dom inte kunde röra sig om veckor eller månader hade svaret blivit vid frågan om lansering!
Alltså mycket oklart och inget på gång än verkar det som!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp