Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Everyday+ eller Daypay?

Använde tjänsten från augusti 2016 till februari 2017 och det stämmer du måste öppna fakturan annars kommer den i brevlådan jag öppnade den alltid så jag fick aldrig hem något.

När jag ringde dom sa de att de inte skickar någon kopia på årsbesked/räntebesked, varken på post eller email, stämmer det också?

Instämmer med ca5tio! Under inställningar kan du kryssa i att du bara vill ha e-postfaktura! Då skickas fakturan till din e-post runt den 11 varje månad! Men om du inte öppnar länken till fakturan (öppnas direkt i mejlet) inom 5 dagar så kommer de skicka fakturan via vanlig post! Så om du öppnar alltid din faktura när du får den (du ska inte vänta med att öppna den när du ska betala den!!) så kommer inget med posten!

HAr använt everyday+ i ett år nu!

När jag ringde dom sa de att de inte skickar någon kopia på årsbesked/räntebesked, varken på post eller email, stämmer det också?
Jag fick inget räntebesked alls så jag mejlade dem och fick besked via mejl så jag kunde stämma av med min deklaration.

Man kan välja att få fak
Hej! Everyday plus skickar faktura hem i fönsterkuvert. Företagets namn står med stora bokstäver på kuvertet! Credway är bäst. De sköter allt via mail. Skickar dock påminnelse via post. Räntan är inte heller lika stor. Jag har ärligt talat aldrig förstått mig på Everyday, hur de räknar ut sin ränta.
man kan välja att få fakturan enbart till e post

Skulle inte rekommendera Everyday plus svindyra räntan är skyhög och dom tar uttagsavgift kom inte ihåg hur mycket men det är en del missade en betalning på 3200 som nästa månad var uppe i över 7000kr dom är galna tycker jag svindyra usch

Skulle inte rekommendera Everyday plus svindyra räntan är skyhög och dom tar uttagsavgift kom inte ihåg hur mycket men det är en del missade en betalning på 3200 som nästa månad var uppe i över 7000kr dom är galna tycker jag svindyra usch

Jag har svårt att tro att en skuld på 3200 kr ökar med ca 3800 kr på en månad. Det är nog mera så att dom vill att du ska betala för två månader då du kommit efter på lånet.

Skulden är nästan 3000kr Mer nu än från början så är det för mig i alla fall tycker hur som helst att dom är mycket dyra inget att rekommendera alls

Skrev fel det är så som du skrev får betala dubbelt men skulden ökat med 1000kr och snart uppe i 10000kr efter två obetalda räkningar hemskt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp