• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Everydayplus, någon som lånat?

p79

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
9 April 2014
Meddelanden
1 329
Mottagna reaktioner
354
Poäng
517
Fick höjt till 5000 kr nu :)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Everyday plus inkasso

Hej på er, glad sommar!
Har en fråga, är de någon dom vet vilket inkasso EP har? Och kan man delbetala där?
 

Loppan

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
26 April 2013
Meddelanden
891
Mottagna reaktioner
542
Poäng
577
Svea brukar ju normalt acceptera sina 3 månader.... Har aldrig fått på mer från dom. Så om det är ett större belopp så är det säkert ett mindre belopp/månad att betala av om du betalar av direkt utan att låta det gå till inkasso. Annars finns väl risk att du åker på högre månadsbetalning hos inkasso tänker jag.
 

kassekonomi

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
15 Maj 2014
Meddelanden
627
Mottagna reaktioner
116
Poäng
307
Någon som vet hur lång tid det kan ta innan en betalning är registrerad? vilken tid har ni fått smset om att det är betalt?
 

Lize

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 557
En av våra mest kunniga
Blev medlem
30 Januari 2013
Meddelanden
3 087
Mottagna reaktioner
2 455
Poäng
1 557
Någon som vet hur lång tid det kan ta innan en betalning är registrerad? vilken tid har ni fått smset om att det är betalt?

Denna gång fick jag inget sms, så efter två dagar så loggade jag in på min sida och betalningen var registrerad. Så mitt råd är att du loggar in och kollar.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp