L
Lånare
Gäst
Poäng: 0
55Vad hade du för score på micro UC
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
55Vad hade du för score på micro UC
ligger din micro på då? Du kanske har lån hos Tusenlappen?På mig tog de Micro, av någon anledning är min Micro skyhög så blev avslag för mig
Jag har ju också hög UC men de sa att de beviljade mig eftersom jag är kund hos tusenlappen och skött lånen där.Vad
ligger din micro på då? Du kanske har lån hos Tusenlappen?
Japp, sedan dess har det införts krav på tillstånd och det har inte Versur.De finns ju under annan rubrik...
https://www.fi.se/sv/vara-register/foretagsregistret/details?id=113361
På mig syns inget på minuc.100% MicroUC?
Ok undrar om det är mellan 0-100 som vanliga UC? Då är 100 väldigt högt. Vad ligger din vanliga på?100% MicroUC?
fast någon har ju fått microUC ?
Följer för att se hur det går. Full uc?0Jag testade att slänga in en ansökan.
Får väl se i morgon då.
Ska göra det. Men jag är kund hos tusenlappen också, skött allt där men kan ju bli nekad ifall man inte får vara kund på båda ställena. Har dessutom väldigt hög uc-risk men brukar få låna via tusenlappen utan problem.
Japp om man skött sig hos tusenlappen får man ha lån på båda ställen.Har du just nu ett aktivt lån hos tusenlappen? Jag har ett aktivt lån där och det skulle hjälpa mig otroligt mycket om man kunde ha på bägge samtidigt
Syns förfrågan på minuc?Kan bekräfta med 100% att det är mikro uc. Ingen full uc så ni kan sluta spekulera.

Så länge ingen lägger upp en skärmdump på att det skulle vara en microUC, så bör alla anta att det är full UC, som också är det deras kundtjänst säger...
Sökte du 3000 eller mer?Jag blev precis beviljad 3000 kr. Men Är väl tveksamt att jag ska hinna få in pengarna i dag.

10000 men fick avslag pga historiskt skuldsaldo. Beviljades dock 3000 då de såg att jag skött mig hos tusenlappen.Sökte du 3000 eller mer?![]()
Kan även meddela att lånet blir billigare om man betalar tillbaka snabbare.
Därför att det inte blir så dyrt om man man betalar tillbaka på en månad istället för ett år och det är micro-UC, inte full.Varför försöker ni ens låna?
Om något händer har ni inget skydd alls
- Räntan är olaglig (och även mycket högre än andra erbjudanden)
- De saknar tillstånd
- Verkar köra UC
Varför försöker ni ens låna?
- De saknar tillstånd
- Verkar köra UC
Varför försöker ni ens låna?
- De saknar tillstånd
- Verkar köra UC