• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Förskottslön, inget svar

Skogsmulle

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
28 Mars 2016
Meddelanden
1 385
Mottagna reaktioner
373
Poäng
517
Okej du verkar ha lite ”koll” hur de funkar....har mailat in ca 4 ggr men får noll svar så det känns lite olustigt att lämnat ut sig så då de tagit bisnode och fått kontouppgifter och ett godkänt autogiro av mig bara! Brukar det ta mer än 4 vardagar att få svar? Tack för fin hjälp också p79 :)!
Tog 1 vecka för mig första gången. Vid återkommande söker jag på morgonen och pengar in på eftermiddag
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Jonnaaaa

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
11 Augusti 2016
Meddelanden
387
Mottagna reaktioner
141
Poäng
327
Har vid två tillfällen väntat en månad, då har dom trots hundra mail, beviljat och betalat ut pengarna som ingenting. Så dom har liksom "hoppat över" en månad.
 

Böna

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
5 Februari 2018
Meddelanden
26
Mottagna reaktioner
2
Poäng
7
Har vid två tillfällen väntat en månad, då har dom trots hundra mail, beviljat och betalat ut pengarna som ingenting. Så dom har liksom "hoppat över" en månad.
Ojoj låter ju inget vidare....antar jag inte kan förvänta mig svar på varken ansökan eller mina mail då ju :(
 

Böna

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
5 Februari 2018
Meddelanden
26
Mottagna reaktioner
2
Poäng
7
Vet du hur en fick svar? Ringde de upp eller fick den du känner mailsvar? Jag har mailat in mina uppgifter hur många gånger som helst och noll återkoppling...prövat att ringa in på två olika nummer....bara en teliaröst som talar om att det är ”kö” hade nr 2 i 38 minuter.
En sökte 31/1 fick utbetalt 3/2 tidigt på morgonen.
 

p79

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
9 April 2014
Meddelanden
1 329
Mottagna reaktioner
354
Poäng
517
Vet du hur en fick svar? Ringde de upp eller fick den du känner mailsvar? Jag har mailat in mina uppgifter hur många gånger som helst och noll återkoppling...prövat att ringa in på två olika nummer....bara en teliaröst som talar om att det är ”kö” hade nr 2 i 38 minuter.

Dom har aldrig ringt, mail hade personen för sig. Tog tid första gången men svar kom i alla fall.
 

Böna

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
5 Februari 2018
Meddelanden
26
Mottagna reaktioner
2
Poäng
7
Tog 1 vecka för mig första gången. Vid återkommande söker jag på morgonen och pengar in på eftermiddag
Kommer du ihåg hur du fick lånet beviljat var det på mail eller ringde de upp? Jag har nämligen försökt få kontakt via telefon men tröttna efter 38 min i ”kö”!
 

Böna

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
5 Februari 2018
Meddelanden
26
Mottagna reaktioner
2
Poäng
7
Sökte som vanligt i fredags men har ej hört något ön, mailat flera ggr men får inget svar. Någon som vet vad som hänt?
Fick du lånet övethuvudtaget hos förskottslön? Känner mig lite tjatig i detta forum men man får ju mer svar här än av dem....har inte hört ett knyst på en vecka trots flertalet mail/samtal! Nu börjar jag undra om jag gjort något galet som godkänt hos bankgiro och låtit förskottslön ta en upplysning på mig :(
 

gran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 417
Blev medlem
3 Juni 2012
Meddelanden
1 870
Mottagna reaktioner
150
Poäng
417
Fick du lånet övethuvudtaget hos förskottslön? Känner mig lite tjatig i detta forum men man får ju mer svar här än av dem....har inte hört ett knyst på en vecka trots flertalet mail/samtal! Nu börjar jag undra om jag gjort något galet som godkänt hos bankgiro och låtit förskottslön ta en upplysning på mig :(
Tycker det verkar väldigt konstigt
Jag har aldrig haft problem med dom och de har alltid svarat på mejl
Nu är det ett tag sen jag lånade sist men som sagt inte haft dessa problem
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp