O
Oregistrerade
Gäst
Poäng: 0
Är det nån som lyckats få kontakt med förskottslön? Jag har sökt dom i två dagar!
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Skulle också gärna vilja veta om någon har fått kontakt med dom nyligen.
Ni som har lånat flera gånger av förskottslön, hur snabbt kan man låna av dom igen efter att dom dragit pengarna via autogiro? Vet att via Daypay som också drar via autogiro kan man låna på eftermiddagen igen....
Jag har alltid lånat om samma dag som pengarna har dragits samt fått pengarna på kontot samma kväll.
Tusen Tack för svaret! Behöver man skicka in lönespec igen då?

Jag har alltid lånat om samma dag som pengarna har dragits samt fått pengarna på kontot samma kväll.
Fick du nån bekräftelse på när lånet var betalt och du kunde ansöka igen? Vilken tid på dagen ungefär?
Fick du nån bekräftelse på när lånet var betalt och du kunde ansöka igen? Vilken tid på dagen ungefär?
Jag är återkommande kund och loggade in i söndags kväll för att begära ett förskott. Fick in pengarna inom en timma på Swedbank, på en söndag och efter 18. Sanslöst bra.
Glöm inte att ni måste medge autogiro, det kan ta någon dag eftersom det är banken som ska lägga till det.
Sen är det viktigt att anmäla rätt datum för löneutbetalning, fylla i alla uppgifter och ha en arbetsgivare som betalar ut lönen. Som återkommande är det bara att kryssa i och söka.
Tokbra tjänst och helt ok pris med. Prova att söka igen och se till att allt är klart så blir ni säkert godkända ni med. Men autogirot kan vara lätt att missa så dubbelkolla det i första hand om ni inte kommer någon vart med ansökan.
nej jag är inte anställd
så fort någon uttrycker en positiv upplevelse så är det mygel, bara gnäll accepteras... hur tänker ni?
jag har haft förskottslön i 2 år till och från och alltid fått snabba utbetalningar, är det då inte bra att jag delar med mig så fler vågar söka?
Hur många ställen kan du rada upp som skickar ut pengar på söndagen?
Allvarligt, den här sidan håller på och går i graven med vissa användare här som både gnäller, konstant ifrågasätter utan att vara konstruktiva och vissa som ljuger. Mycket tråkigt, jag har både läst inlägg, fått info och gjort inlägg här. Ett sätt att komma ur smsträsket är att hitta seriösare aktörer med ok villkor.
men hur ska vi hitta dem om sådana som du bara gnäller och förstör?
tråkigt, mkt tråkigt