Lånforum.se rekommenderar

1. Advisa - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Zmarta - Jämför 30 kreditgivare
4. Klara lån - Jämför 20 lån utan UC
5. Loanstep - Lån utan UC

Förslagslåda

Kronofogden

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 757
Meddelanden
1 134
Mottagna reaktioner
949
Poäng
757

Lånforum.se

Forumsägare
Moderator
Meddelanden
1 111
Mottagna reaktioner
995
Poäng
757

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 797
Meddelanden
4 788
Mottagna reaktioner
2 722
Poäng
1 797
Undrar en sak, sen Forumet gjordes om verkar det som att man automatiskt bevakar alla trådar man skriver ngt i. Om jag inte minns helt fel så var detta ngt man valde aktivt tidigare, alltså om man vill bevaka tråden eller inte.

För min del vill jag inte bevaka alla trådar jag skrivit ngt i eftersom det då kommer massa mejl varje gång det skrivs ngt i de trådarna. Det räcker med att jag ser i notifieringarna vad som är nytt.

Eller har jag missat ngn inställning?

Lånforum.se

Forumsägare
Moderator
Meddelanden
1 111
Mottagna reaktioner
995
Poäng
757
Undrar en sak, sen Forumet gjordes om verkar det som att man automatiskt bevakar alla trådar man skriver ngt i. Om jag inte minns helt fel så var detta ngt man valde aktivt tidigare, alltså om man vill bevaka tråden eller inte.

För min del vill jag inte bevaka alla trådar jag skrivit ngt i eftersom det då kommer massa mejl varje gång det skrivs ngt i de trådarna. Det räcker med att jag ser i notifieringarna vad som är nytt.

Eller har jag missat ngn inställning?

Inget jag märkt? I vilket fall kan man stänga av den inställningen i sin profil / inställningar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp