- Meddelanden
- 2 797
- Mottagna reaktioner
- 1 251
- Poäng
- 1 027
Blir inte heller förvånad om de frångår/lägger till annan aktör för kreditupplysning såsom Bisnode. Just saying...

Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.

divide verkar ju själva inte veta om de lanserar imorgon eller om 5år, känns ju ganska långt borta där..Bara mail och autogiro för migSkickar dom något på post eller är allt via mejl?
Tack för svar!Bara mail och autogiro för mig
Varför är Bisnode inte bra? Jag trodde bara UC är det som är synligt för alla andra?😵Inte alls omjligt. Då kommer dom inte att vara min favorit längre det där ett som är säkert![]()
Bisnode är kanske ännu sämre än UCVarför är Bisnode inte bra? Jag trodde bara UC är det som är synligt för alla andra?😵
Även hos Bisnode så syns förfrågningarna - ligger kvar i 12 månader.Varför är Bisnode inte bra? Jag trodde bara UC är det som är synligt för alla andra?😵
Vinter blev till vår som blev till sommar som blev till efter sommar.
Augusti. En månad bort nu....
Minst 30.000 tippar jag på. Max 40.000
Jag tror faktiskt att dom fortsätter med creditsafe.. men kan ha felUndrar om d blir Bisnode eller Creditsafe....
Är dom säkra på augusti? Man blir ju tveksam eftersom dom hela tiden skjuter upp det.Augusti. En månad bort nu....
Någon som vet om det är återbetalning på nuvarande lån som krävs för att låna en högre summa framöver?

Skrev dem Augusti till dig?Creditsafe fortsättningsvis och senast sista augusti.
Kommer att komma ut på deras FB.
Skrev dem Augusti till dig?
Fått svar idag att dem ska försöka med till hösten
Tydligen anser Fairlo att jag skött mig på ett föredömligt sett. De vill ge mig ett presentkort på 2000 kr på Anygift OM jag ställer upp som ambassadör för deras tjänst. Någon mer som fått detta?![]()
?AronVem av dom skrev det till dig?
Det har varit så hittills iallafall!