Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Fairlo, max 100000kr

Blir inte heller förvånad om de frångår/lägger till annan aktör för kreditupplysning såsom Bisnode. Just saying...;)

Inte alls omjligt. Då kommer dom inte att vara min favorit längre det där ett som är säkert :D

Jag har 61 i score men blir nekad åga gammalt utmätningsförsök 2017..

Tror faktiskt de håller sig till cs eftersom de sagt det ganska nyligen när folk har mailat. Känns som att det allefall är på gång hyfsat snart.. tillskillnad från divide så låter det ju som att ambitionen var att ha detta klart i början på 2019 men man har fått skjutit på det i några omgångar. Då kommer det ju allefall att hända.. :) divide verkar ju själva inte veta om de lanserar imorgon eller om 5år, känns ju ganska långt borta där..

Sen tror jag faktiskt inte heller att det är tekniken som väntar på utan jag tror snarare att man försöker samla in kapital till att kunna matcha folks förväntningar.

Skickar dom något på post eller är allt via mejl?

Någon som hört något mer om Fairlos tilltänkta låneutökning?

Varför är Bisnode inte bra? Jag trodde bara UC är det som är synligt för alla andra?😵
Bisnode är kanske ännu sämre än UC
när det gäller ff. Om man har många bisnode ff har man troligtvis dåligt bisnodebetyg

Mailade kundtjänst idag för att kolla hur de långt det är kvar till lansering. Frågade även om de kommer fortsätta med Creditsafe.

"Just nu kan vi inte säga någon exakt månad förutom att vi jobbar på det just nu och hoppas på att kunna lansera det om inte till sommaren så strax efter sommaren i alla fall.
Gällande hur vi kommer göra våra kreditbedömningar utgår vi alltid enligt vår filosofi som är att vi inte delar med oss var vår data till andra banker eller finansiella institut"

Vinter blev till vår som blev till sommar som blev till efter sommar.

ush för denna produkt som utlovas och utlovas sen blir det inte av. varför blir det så här?

För att generellt är dessa personer som driver den här typen utav verksamhet inte innovativa entreprenörer utan ofta giriga kohandlare.
Tittar man på personerna bakom typ förskottslön och dylikt så äger dom ofta skrotföretag,målerifirmor,byggbolag där dom sen flyttar pengar/vinst/dylikt från den verksamheten till sina lånbolag för att sedan tjäna pengar på pengar.

Någon som hört något , de har sagt slutet av våren vilket max kan räknas till 31 maj.

Strax efter sommaren enligt kundtjänst...vad det nu innebär...

Dom har skjutit upp det 15 gånger nu så jag litar fan inte ett dugg på dom.

Alltså Fairlo:s uppdateringar på Facebook hahaha.

Skickade just ett mail till dem. Får se vad dem svarar den här gången 😛

Minst 30.000 tippar jag på. Max 40.000

Creditsafe fortsättningsvis och senast sista augusti.
Kommer att komma ut på deras FB.

Någon som vet om det är återbetalning på nuvarande lån som krävs för att låna en högre summa framöver?

Tydligen anser Fairlo att jag skött mig på ett föredömligt sett. De vill ge mig ett presentkort på 2000 kr på Anygift OM jag ställer upp som ambassadör för deras tjänst. Någon mer som fått detta? :D

Tydligen anser Fairlo att jag skött mig på ett föredömligt sett. De vill ge mig ett presentkort på 2000 kr på Anygift OM jag ställer upp som ambassadör för deras tjänst. Någon mer som fått detta? :D

Vad innebär det att vara ambassadör :D?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp