Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fairlo, max 100000kr

Så dom nekar alltså folk med så bra betyg som en 5:a...Sanslöst. Har dom fått hybris & tror plötsligt att dom är Nordea eller vad fan är det frågan om...

Så dom nekar alltså folk med så bra betyg som en 5:a...Sanslöst. Har dom fått hybris & tror plötsligt att dom är Nordea eller vad fan är det frågan om...
Sicket jäkla skämtbolag. Och Bisnode sen. Värre än UC. Nä det blir godnatt för mig hos dessa.

Nu får dom fan höja sin limit.

Lallare!

Mitten av November blev alltså årsskiftet som blir vadå...ska inte säga att jag är förvånad men håller med ovanstående. Ett skämt.

Jag kan väl någonstans ha förståelse för just att höjningen dröjer men att bara erbjuda 10.000 som bäst och det med högt ställda Bisnode(!)krav är bara patetiskt.

Har betalat bort detta och i samband med det frågade om uppdateringar kring när de kommer höja sin limit. Sannolikt i början av nästa år...kommer inte anlita dessa igen.

Jag ska med lösa dom snart.

Verkar så. Möjligt att de har likviditetsproblem. Samtidigt verkar det vara brukligt bland dessa företag att kommunicera datum som sen inte håller. Divide tar väl priset i den kategorin. Fairlo snackar om att de måste ha sin nya ”plattform” på plats vilket känns som rent bull....

Alltså dem förskjuter det hela tiden 🙄

Hur var det nu med höjning...

Hur var det nu med höjning...

Nu är de högre belopp på fairlo.. om de ä någon som testat så skriv gärna era föruttsättningar

20.000 nu...

Blir inte aktuellt för 20K

Samma här...en ff för 20K är inte värt. Har frågat Fairlo vilket Bisnode-betyg som krävs för att få en godkänd kredit. Återkommer om jag får ett vettigt svar.

Ja gör gärna det, vaför fucka upp sitt bisnodebetyg för att nekas fucking 20.000....
Hade det varit 50 hade det varit andra förutsättningar liksom...

Fick ett snabbt men mindre informativt svar. Inte mer än att Fairlo har krav på högre scoring vid högre kreditbelopp.

fattar inte det här med score på bisnode, vart ser ni 500 nånting i score???? på bisnode är det ju 1-10 där 10 är bäst och 1 är kredit avrådes

På vissa upplysningar kan det stå ett score så också. Har jag i mina iaf och ibland har jag score 1 (1-10).

Bisnode har två typ av scoringar. 1-10 är den mest vanliga och baseras på hela svenska befolkningen. Den andra scoringen har en skala upp till 1000, denna är mer träffsäker när det kommer till folk som tenderar att i större utsträckning ta snabblån.

Jag lånade 8k med ett scoring på 2. Har lånat flera gånger där och allti betalt tillbaka i förväg typ.

Och man måste avsluta det gamla och betala in hela för att kunna bli nekad ett nytt.
Men vänta nu. Jag kan svära på att jag fick hem post från dessa där de beskrev att de skulle införa nåt nytt system. Typ ju bättre du avbetalar desto mer kreditvärdig blir du. Vafan har jag drömt detta eller? Det stämmer ju inte alls överens med din information.

Men vänta nu. Jag kan svära på att jag fick hem post från dessa där de beskrev att de skulle införa nåt nytt system. Typ ju bättre du avbetalar desto mer kreditvärdig blir du. Vafan har jag drömt detta eller? Det stämmer ju inte alls överens med din information.
Det står på deras hemsida de jag skrev.

Någon som fått beviljat 30.000-50.000krv om ja, vad hade ni för betyg?
Jag har i dagsläget på minupplysning en 7a när jag loggar in.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp