Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Fairlo, max 100000kr

Någon som har lyckats höja efter 2 betalningar utan att det stått på.staet sidan att man kan öka? Min 2 sen höjningen nu och behöver verkligen så hoppas trots att jag inte tror på det.

Någon som har lyckats höja efter 2 betalningar utan att det stått på.staet sidan att man kan öka? Min 2 sen höjningen nu och behöver verkligen så hoppas trots att jag inte tror på det.
Jag har fått höja efter 1 inbetalning.

Det står att jag kan utöka även fast jag redan har 50000 i kredit.
Buggigt.

Jag testade o utöka..har 50 redan..gick inte tyvärr
Det står i bekräftelsen på bankid att det är 50.000 i lånebelopp när man ansöker igen fast man har 50.000 så en sorts bugg kan man väl säga, knappen borde försvinna när man har max kredit så klart.

Mina pengar drogs inatt men jag har inte fått SMS/Mail om lyckad dragning. Så jävla märkligt.

Loggar jag in dessutom så verkar inte pengarna vara dom till handa.

De är lite slöa efter en tuff midsommarhelg :)

Om alla här inne dagligen bombarderar Fairlos kundtjänst med mail eller frågor via messenger kanske det blir eld i baken på dem :D

Tror det är större sannolikhet att dom avvecklar hela jävla tjänsten ha ha ha :D

Jag tänkte lite som dig @Streetspirit78 :facejoy: Skrev till dem innan och spelade lite dum. De sa att deras plan är att höja till 100k men inte har något exakt datum. Frågade om de visste ungefär och på det svarade dem ”inom snar framtid hoppas vi”.
Blev inte mycket klokare där :facejoy:

Jag ansökte hos dom och fick 50.000 direkt med en 6a som betyg.
Årsinkomst 585tkr med underskott på 54tkr.

Har gjort min andta inbetalning nu på de 5000 tusen som jag har hos dem. Kan då ansöka om höjning nästa månad. Hur är chansen att jag får höjning med dåliga förutsättningar?

Har gjort min andta inbetalning nu på de 5000 tusen som jag har hos dem. Kan då ansöka om höjning nästa månad. Hur är chansen att jag får höjning med dåliga förutsättningar?
Ganska stor om du inte dragit på dig anmärkningar eller skuld till kronofogden :)

Mkt stor, du kommer få höja till 10.

Testade att fråga i chatten idag om höjning. De bekräftade att det ska ske, men sa "Visionen är att lansera det fram till slutet av sommaren". Jag hoppas de säger så, men lanserar det tidigare. När de ökade till 50 000 så skedde det ju typ en vecka in i en månad. 😛
Hade ju vart sååå nice om de höjt nu juuuu! 😎😎😎

Är man "garanterad" höjning efter var 3e inbetalning upp till 50k? Jag har 10k nu och efter nästa månad har jag betalat 3 gånger igen och tänkte höja till 20k. Har sämst bisnode

Är man "garanterad" höjning efter var 3e inbetalning upp till 50k? Jag har 10k nu och efter nästa månad har jag betalat 3 gånger igen och tänkte höja till 20k. Har sämst bisnode
Kollar ju på sin egna Score så har du inte fått anmärkningar och du har betalat som du ska så bör det vara lungt

Skulle tro att det inte blir några problem att höja men vill samtidigt inte garantera att så är fallet, finns inget avtalat att det är en rättighet att höja.

Hur funkar höjningen efter 10 tusen är det att de höja med fem tusen eller är det 10 tusen? Om ni hänger med på vad jag menar

Hur funkar höjningen efter 10 tusen är det att de höja med fem tusen eller är det 10 tusen? Om ni hänger med på vad jag menar
De går från 10 till 20, 20 till 30 och 30 till 50 :)

Fick svar idag från fairlo på messanger att de arbetar hårt för att gå live med höjningen i juli. Tror faktiskt att de kommer hinna med det och jag tror att nästa vecka kommer de med nyheten :) det återstår att se men det är helt klart ett företag som utvecklats mycket inom den senaste tiden och känns seriösa med.

Bilagor

• Screenshot_20210713-235017_Messenger.webp
    Screenshot_20210713-235017_Messenger.webp
    116.1 KB · Visningar: 166
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp