Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fairlo, max 100000kr

Spänningen är olidlig. Ska vi bli besvikna ännu en gång

Har magkänslan att vi blir besvikna ännu en gång, min magkänsla brukar tyvärr ha rätt väldigt ofta. Hoppas jag har fel.

Ni får ha i åtanke att det är en väldigt stor expansion för Fairlo. Om vi leker med tanken rent hypotetiskt att 1500 aktiva kunder skulle höja sina krediter med 20,000 SEK skulle det krävas 30 MSEK för att täcka upp det utlåningsbehovet. En påtaglig del av de som lånar betalar endast tillbaka minimibeloppet per månad och kapitalbehovet växer således för varje månad som går. Ha tålamod!

Ni får ha i åtanke att det är en väldigt stor expansion för Fairlo. Om vi leker med tanken rent hypotetiskt att 1500 aktiva kunder skulle höja sina krediter med 20,000 SEK skulle det krävas 30 MSEK för att täcka upp det utlåningsbehovet. En påtaglig del av de som lånar betalar endast tillbaka minimibeloppet per månad och kapitalbehovet växer således för varje månad som går. Ha tålamod!

Det jag med var inne på här om dagen,
Men det lär vara externa finansiärer inblandade här va?

Det jag med var inne på här om dagen,
Men det lär vara externa finansiärer inblandade här va?
Med största sannolikhet.

Fairlo har en väldigt bra produkt och varumärkeskännedom här på forumet som i mångt och mycket är synonymt med kvalitet - förmodligen inte särskilt svårt att ta in kapital i ett sådant bolag.

Undra när ni ska fatta att det kommer dröja haha

Under dagen skrev dom så dom får väl över bevisa mig :)

frågade när nya krediten på 100 000 skulle komma, planen är att bli klar under dagen skrev de

Om dom tänkt lansera idag lär dom givetvis göra det innan 15.00 dom lär ju inte sitta en fredag eftermiddag till midnatt och hålla på med detta.

Om dom tänkt lansera idag lär dom givetvis göra det innan 15.00 dom lär ju inte sitta en fredag eftermiddag till midnatt och hålla på med detta.
Det vet man aldrig, hade det varit mitt företag hade jag velat ha det klart under semestertid när folk är som mest i behov av pengar.

Fick nu detta svaret:
”Vi vet själva inte exakt när då det beror på ett antal olika faktirer men vi tror att det inte är mycket kvar nu och att vi bör hinna med det nu under Juli!”

Haha, dom lär vara nerbombade med Mail och chatt idag av oss på forumet :facejoy:

Fick nu detta svaret:
”Vi vet själva inte exakt när då det beror på ett antal olika faktirer men vi tror att det inte är mycket kvar nu och att vi bör hinna med det nu under Juli!”
Olika svar då alltså

Det kommer inte ske idag alltså...precis som jag tänkte.
Jaja man väntar med spänning. Hade varit för bra för att vara sant innan nästa autogirodragning och innan helgen.

Alldeles nyss

Bilagor

• BCC328C7-34CC-4945-B20C-427EA446040A.webp
    BCC328C7-34CC-4945-B20C-427EA446040A.webp
    111.6 KB · Visningar: 287
Lol...
Som om de skulle svara annorlunda till mig liksom? Nej men jag gjorde ett försök och frågade dem i chatten. Fick detta till svar:

Vi gör vårt bästa att lansera det snarast möjligt och det kan vara allt från idag till ett par veckor framåt

Inte idag alltså. När företag säger så är det alltid det längre alternativet som gäller alltså 100 gånger av 100........

Klart det blir försenat när dom
får sitta och svara på konstant frågor om
Höjningen….
Ingen tvingar dem. De svarar väl när de har tid så det stämmer nog absolut inte. Klart att man får frågor när man ger olika svar eller vaga svar, sådant får man räkna med.

Senast ändrad:
Dom stänger 17 så lär nog inte bli något den här gången.

Ni som väntar, tror måndag är dagen det smäller till.

Hoppas det a era vägnar

om de sa att de kunde ta veckor så lär dom inte vara nära.
Nej nej räkna med någon gång innan jul typ..... *suck*
Så här är det alltid. Inte för att man trodde på det men ändå. Ett bra aprilskämt :) bara att det är juli nu ;)

Redan för flera månader sen så sa dom att bör bli höjning i Juli månad, så lite förberedelser måste dom ju ändå hunnit med inför höjningen tycker man ju.

Vi får inte glömma att Juli inte är slut än heller..
Nej nej det har du rätt i. Jag förstår att de inte kan säga för mycket för att eventuellt avslöja sin produkt med mera. Men sanningen är ju att de pratade om idag, bättre att inte säga något.
Sen är ju inte dagen slut ännu heller så....... höhö ;)

Om man har kreidt 5000 kr hos de och ska göra sin tredje inbetalning. Kommer jag få höjning till 10 000 eller är det möjligt att få mer? Har dålig Bisonde.

Om man har kreidt 5000 kr hos de och ska göra sin tredje inbetalning. Kommer jag få höjning till 10 000 eller är det möjligt att få mer? Har dålig Bisonde.
Då kommer du förmodligen få nästa kreditnivå som är 10.000kr

Är det någon som fått efter 2 inbetalningar mellan 10-20. Eller måste det alltid gå 3.

Måste gå 3 betalningar annars avslag direkt. Tror inte kundservice ljuger så allt annat folk skriver här utan bevis är skitsnack :D

Måste gå 3 betalningar annars avslag direkt. Tror inte kundservice ljuger så allt annat folk skriver här utan bevis är skitsnack :D
Du må va en väldigt positiv människa här. :facejoy: Allt alla skriver är skitsnack, svar nej :)
Jag ökade från 20 till 30 efter endast 1 inbetalning, detta i maj månad ;) Så de MÅSTE inte gå 3 månader som kundtjänst säger.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp