- Meddelanden
- 2 442
- Mottagna reaktioner
- 1 592
- Poäng
- 1 147
Hej
Jag har 10k vad är nästa nivå?
Någon som har fått från 10 till 50 ?
20k
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Hej
Jag har 10k vad är nästa nivå?
Någon som har fått från 10 till 50 ?
Massor höjde till 50.000 när det kom så sen dess.Hur många inbetalningar sen senaste höjning?
grattis, hade du någon knapp där det stod att du kunde höja eller chansade du bara? jag undrar varför det gick nu men inte förra gångenIgår kväll chansa jag igen och vips 100.000 k, blir en bra "nystart"
Hur går det för dig? Vad har du för nivå och har du försökt höja?grattis, hade du någon knapp där det stod att du kunde höja eller chansade du bara? jag undrar varför det gick nu men inte förra gången
jag har 50k, haft det sedan maj då jag blev kund.Hur går det för dig? Vad har du för nivå och har du försökt höja?
Ingen knapp, antigen har de rättat till buggen "som inte finns" eller så har de släppt "nästa gång som får höjja" typgrattis, hade du någon knapp där det stod att du kunde höja eller chansade du bara? jag undrar varför det gick nu men inte förra gången
Ser att du betalat in extra men inte att du avslutat vardagskrediten! Så länge du inte tryckt på avsluta vardagskrediten så har du tre dragningar nu i augjag har 50k, haft det sedan maj då jag blev kund.
jag är lite osäker på hur exakt dom i deras system räknar dom tre månaderna, jag har vid flera tillfällen nollat krediten, denna månad blir första gången som en ordinarie autogirodragning görs.
förra månaden testade jag att trycka söka höjning tre gånger, dom gjorde då tre kreditupplysningar på tre dagar, min mitt Bisnode betyg försämrades för varje ansökan...
jag vill höja mest för att få ner räntan då det är min dyraste kredit som jag betalar ränta för, sen skönt att ha lite mer buffert men jag behöver inte nyttja mer än 50k i nuläget

Håller tummar och tår för dig!Då var det draget för 3e gången. Får se om jag får höja till 100 i eftermiddag.. annars går det åt skogen
Har du fått fram en höja knapp?Då var det draget för 3e gången. Får se om jag får höja till 100 i eftermiddag.. annars går det åt skogen
höj knappen finns ju alltid där? Men de måste registrera betalningen först.
Visa bilaga 1681Den verkar va registrerad men väntar till eftermiddag endå. Skönt kunna få
Upp 10k så kan man få lägre ränta samt betala bort några andra skit lån....
Håller verkligen tummarna för dig är i exakt samma sits med tredje dragning och eventuell höjning till 100 k. Räknar fan ner timmarna nu...Då var det draget för 3e gången. Får se om jag får höja till 100 i eftermiddag.. annars går det åt skogen
Håller verkligen tummarna för dig är i exakt samma sits med tredje dragning och eventuell höjning till 100 k. Räknar fan ner timmarna nu...
Jag kunde höja nu gick igenom till 30. Men mitt auto giro va försvunnet så jag fick upp en röd ruta att betala med så betala så registrera dom direkt.Vilken tid kan man höja idag ungefär?
Cirka 13-14, när mejlet kommit om lyckad dragning. Dock TROR jag att det går att höja så fort statusen för dragningen ändrats från pågående till betald under ”betalplan&historik” och man ser en grön knapp där det står att man kan levla. Dock inget jag med säkerhet vet! Därför rekommenderar jag att du väntar tills mejlet kommitVilken tid kan man höja idag ungefär?

Tack! Någon som har lust att visa hur denna gröna knapp ser ut för att kunna levla samt var jag finner den senare under dagen?Cirka 13-14, när mejlet kommit om lyckad dragning. Dock TROR jag att det går att höja så fort statusen för dragningen ändrats från pågående till betald under ”betalplan&historik” och man ser en grön knapp där det står att man kan levla. Dock inget jag med säkerhet vet! Därför rekommenderar jag att du väntar tills mejlet kommit![]()
Du ser den ganska klart och tydligt när du loggar in med telefonen. Om du scrollar bakåt i tråden en eller två sidor har en person laddat upp en bild.Tack! Någon som har lust att visa hur denna gröna knapp ser ut för att kunna levla samt var jag finner den senare under dagen?
Antar att det inte är något som dyker upp utan bara det som finns under utöka kreditutrymme?
Tack! Någon som har lust att visa hur denna gröna knapp ser ut för att kunna levla samt var jag finner den senare under dagen?
Antar att det inte är något som dyker upp utan bara det som finns under utöka kreditutrymme?
Det vet jag faktiskt inte.Tack!
Och detta syns bara när man loggar in med telefonen?
Okej brukar det dras snabbare?Pengarna från mitt konto är inte dragna. Alltså autogiron.
Jag hade tagit bort autogiro. Så idag stod det en röd ruta jag betala med istället. Då registrera dom direkt och jag kunde Levla direkt.Pengarna från mitt konto är inte dragna. Alltså autogir
Vad hade du innan 100k?Fick mejl om lyckad dragning 13.41 gjorde en ansökan om 100 k direkt och det gick bra. Har 515 k i årsinkomst, 58 k underskott av kapital, 33 ff på bisnode varav 4 denna månad. Fått följa stegen med tre dragningar varje gång.
Fick du upp knappen? Eller sökte du bara?Fick mejl om lyckad dragning 13.41 gjorde en ansökan om 100 k direkt och det gick bra. Har 515 k i årsinkomst, 58 k underskott av kapital, 33 ff på bisnode varav 4 denna månad. Fått följa stegen med tre dragningar varje gång.