• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Feedback ang större samlingslån

Gaston

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
7 Januari 2015
Meddelanden
883
Mottagna reaktioner
490
Poäng
537
Tack @Terry_

Nu slängde jag in en ansöka på Advisa så får vi se hur det går. Inte hela världen om det går dåligt. Då återgår jag bara till min ursprungsplan och jobbar vidare med krediterna. I och för sig med två nya FF men jag får se det hela långsiktigt.

Känns så skönt att inte ha bundit upp mig på en halv miljon med nästan kreditkortsränta. Tack alla ni som har svarat i tråden!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Gaston

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
7 Januari 2015
Meddelanden
883
Mottagna reaktioner
490
Poäng
537
Bästa bud hittils på de 60 000 är Moank, 5,95 %. Nice :)
 

krat

V.I.P
Poäng: 337
Blev medlem
19 Augusti 2014
Meddelanden
515
Mottagna reaktioner
126
Poäng
337
De kollar igenom ditt konto för att se tex om du har många insättningar till spelbolag.
 

Gaston

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
7 Januari 2015
Meddelanden
883
Mottagna reaktioner
490
Poäng
537
De kollar igenom ditt konto för att se tex om du har många insättningar till spelbolag.

Låter ju lite läskigt:-(. Det är alltså nästa steg i processen, om man tackar ja till deras erbjudande? Att de kollar ens konton?
 

krat

V.I.P
Poäng: 337
Blev medlem
19 Augusti 2014
Meddelanden
515
Mottagna reaktioner
126
Poäng
337
Så tolkar jag deras hemsida. Och finns det mycket insättningar till spelbolag, inkasso och andra mindre bra bolag så är risken stor att man nekas lånet.
 

Gaston

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
7 Januari 2015
Meddelanden
883
Mottagna reaktioner
490
Poäng
537
Så tolkar jag deras hemsida. Och finns det mycket insättningar till spelbolag, inkasso och andra mindre bra bolag så är risken stor att man nekas lånet.

Tror i och för sig att jag främst har ganska "oskyldiga" överföringar (inget spel, inkasso osv), men gillar inte tanken på att nån ska sitta och bedöma massa småtransaktioner som säkert framstår som sjukt onödiga heller. Får fundera lite.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp