• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Feedback ang större samlingslån

Gaston

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
7 Januari 2015
Meddelanden
883
Mottagna reaktioner
491
Poäng
537
Haha, det här var ju lite (o) lustigt. Jag fick ju 5.95 från Moank. Men eftersom jag tyckte det kändes lite olustigt med Instantor valde jag Lendify med 11 procents ränta istället. Då ska pengarna tydligen komma in snabbt också. Men typiskt nog, som sista del i skuldbrevsprocessen, dök Instantor upp med dem också. Men jag orkar inte böka längre och dessutom vore det skönt att nolla krediterna redan idag inför UCs uppdatering så jag släppte in dem på kontot... Blev ivrig och glömde researchen
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
Haha, det här var ju lite (o) lustigt. Jag fick ju 5.95 från Moank. Men eftersom jag tyckte det kändes lite olustigt med Instantor valde jag Lendify med 11 procents ränta istället. Då ska pengarna tydligen komma in snabbt också. Men typiskt nog, som sista del i skuldbrevsprocessen, dök Instantor upp med dem också. Men jag orkar inte böka längre och dessutom vore det skönt att nolla krediterna redan idag inför UCs uppdatering så jag släppte in dem på kontot... Blev ivrig och glömde researchen
Jo Lendify har visst instantor också :/
Till Nästa gång, skriv alla erbjudanden du fick på forumet så folk kanske skriver och tipsar om banken/lånegivarna. Bara ett tips. :)
Kom pengarna in på kontot?
 

Gaston

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
7 Januari 2015
Meddelanden
883
Mottagna reaktioner
491
Poäng
537
Jo Lendify har visst instantor också :/
Till Nästa gång, skriv alla erbjudanden du fick på forumet så folk kanske skriver och tipsar om banken/lånegivarna. Bara ett tips. :)
Kom pengarna in på kontot?

Ja, blev lite för ivrig, borde kanske valt remember med typ samma ränta som Lendify :). Får ta det lite lugnare nästa gång.

Har redan siktat in min på ett nytt mål. När väl krediterna är borta och UC blivit glad ska jag slå samman 3 (av mina 4) blancos till en. Det bör bli ungefär 250 000. Sen ligger jag nog och amorterar och väntar ut förfrågningar under ganska lång tid tills mina 2 blancos kommer ner till 350 000 och då slår jag ihop det till ett. Gäller bara att disciplinera mig från att dra på mig nytt :)

Tror pengarna är på väg in, förhoppningsvis idag.
 
Senast ändrad:

Gaston

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
7 Januari 2015
Meddelanden
883
Mottagna reaktioner
491
Poäng
537
En liten fråga.

När jag sökte på Advisa var det bara totalt 8 av alla deras knutna långivare som överhuvudtaget svarare. Visst måste det innebära att alla andra var totalt ointresserade på grund av hög UC, för lågt belopp osv?
 

Mollymunter

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
29 Mars 2018
Meddelanden
591
Mottagna reaktioner
375
Poäng
487
Ja, de som inte lämnar svar anser att de inte har något att erbjuda.
 

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 397
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
En liten fråga.

När jag sökte på Advisa var det bara totalt 8 av alla deras knutna långivare som överhuvudtaget svarare. Visst måste det innebära att alla andra var totalt ointresserade på grund av hög UC, för lågt belopp osv?
Finns historier här om långivare som inte ger erbjudande via låneförmedlare, men när sedan personen sökt direkt hos långivaren så har erbjudande getts. Så vad deras ointresse bygger på är svårt att komma fram till.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp