- Meddelanden
- 4
- Mottagna reaktioner
- 0
- Poäng
- 1
kollade per mejl bara på skoj när www.femtusen.se skulle öppna
fick ett svar ev måndag
fick ett svar ev måndag
Senast redigerad av en moderator:
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
den har legat nere ett par år men skulle tas upp igen enl mejlen
de hade alektum som kreditbedömmare
Alektum, då e de klipptden har legat nere ett par år men skulle tas upp igen enl mejlen
de hade alektum som kreditbedömmare

Någon som fått lån med 2 i bisonode på saldo.se
Mm nu får man allt se till att man inte blir blåstLite roligt namn iaf ,,,blåsboda finans ,,, hahaha

Hur är Alektum? Liknar de mest bisnode, uc eller creditsafe?Alektum, då e de klippt![]()
Mer som creditsafe i bedömningen.Hur är Alektum? Liknar de mest bisnode, uc eller creditsafe?
Spännande. Då har man nog chansen. OM de öppnarMer som creditsafe i bedömningen.
Har hög på CS. 1 på bisbone.
79/100 på alektrum.

hade 76/100 sist jag fick en kopia, men går det att logga in nånstans och se sitt betyg på decidas???Mer som creditsafe i bedömningen.
Har hög på CS. 1 på bisbone.
79/100 på alektrum.
Jag hade 89/100. Borde ha bra chanshade 76/100 sist jag fick en kopia, men går det att logga in nånstans och se sitt betyg på decidas???
Blåsboda ändå. Med anmärkning själva. En hemsida gjord i paint och en .nu adress. Känns givet detta.
jag är relativ ny här men nog ska jag prova att låna
verkar seriösa nu i alla fall
Undrar faktiskt jag med.Vad bygger du det på, att de verkar seriösa nu?
Jag struntar i om vd:nhitrat hit för att göra reklam. Öppnar de som de säger på måndag kommer jag iaf kasta in en ansökan.Så blåsboda vd har hittat hit![]()
Läs tråden som finnsJag struntar i om vd:nhitrat hit för att göra reklam. Öppnar de som de säger på måndag kommer jag iaf kasta in en ansökan.
?Läs tråden som finns
Hmm... tja, det där känns ju verkligen suspekt...
Det jag inte förstår är varför de startar upp igen efter förra fiaskot? Om de nu öppnar, riskerar man något med en ansökan mer än en förfrågan? Ni som var med i förra svängen, drabbades ni något mer än att inga pengar betalades ut?Anmärkningskontroll
Kreditupplysning med viktig information.
Företaget har minst ett av följande:
Anmärkning
Kontrollerat 2020-06-13
De testar i dag och går skarpt i morgonVafan dom skulle ju öppna idag![]()
För att sen testa på onsdag. För att sen testa på torsdag. Sen fredagDe testar i dag och går skarpt i morgon