- Meddelanden
- 2 052
- Mottagna reaktioner
- 1 148
- Poäng
- 897
Jag menar det. Känns legit.En sekund snarare lol
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Jag menar det. Känns legit.En sekund snarare lol
När jag gjort en ansökan på vissa av företagen har det tagit otroligt lång tid iallafall. Har väl oftast med att företagen är överbelastade.En upplysning tar knappast 3 dagar. Det går också på 1 sekund.
Sno personnummer av skuldsatta människor är väl kanske inte en grym affärsidé iofs.var försiktig och låna ut ditt personummer till dessa människor.
Verkar vara ägaren av allting ? Iallafall den som sköter utbetalningar.Vem är Inge Andersson ?
Det som är märkligt är att han pratat om swishproblem en vecka. Varför öppnar man om inte allt funkar? Och att de redan har en plan för kontoutbetalning annars. Till mig skrev de att de skickar swishorder till Swedbank som sköter utbetalningen och att pengarna ska komma under natten eller senast 11 imorn, annars ska man återkomma med kontonummer. Känns som väldigt märklig procedur med Swedbank. Svårt att tro att Swedbank sitter och skickar ut Swish?Sno personnummer av skuldsatta människor är väl kanske inte en grym affärsidé iofs.
Sen tror jag faktiskt att folk skulle få rätt bra uppbackning här på forumet om nåt skumt sker.
Jag tror det här företaget är en ensam privatperson.Reeeent skitsnack!
Nej såklart, men känslan är att det är en ensam privatperson som inte är kunnig på sådant här och inte får till proceduren.Betyder väl inte att det är olagligt menade jag
Herregud människor. Det enda det här handlar om är att få tag i era personuppgifter å sälja dom vidare inget annat. Var exakt så här förra gången . Alla blev godkända men ingen fick pengar . När man mailade å frågade så hade dom tekniska problem med swish ( ja dom körde swish förra gången också ) ansök inte bluff !.
Jag hänger inte ut människor bara sådär. Skulle det ligga nåt lurt bakom detta skulle jag inte tveka dock.Berätta mer gärna.
Jag kommer inte lämna ut mitt konto. Även om det är det man vanligtvis gör. Swish är ju snarare en ovanlig utbetalningsform. Men eftersom ingen nånsin fått ut en krona vad det verkar och att man skyller på swishproblem igen, likadant som gör tre år sedan, bör man nog vara försiktig.Samtidigt känns det som att denna man redan bestämt sig innan för att swish "inte ska fungera" det är därför han senare vill ha dina bankuppgifter så att han kan kan länsa konton? Börjar bli väldigt fundersam.
Men om.de är registrerat på Fi..så kan de väl.inte.luras
Två gäster också som kommenterar och säger legit.. naaaaSant, såg precis nu att de är registrerade hos FI.
Så verkar ändå legit?