• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Film och tv tråden

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 078
Mottagna reaktioner
6 660
Poäng
4 477
Såg igår en film som heter Shop. Den handlar om en kvinna som tar lån för att investera sina köpvanor, köper väskor och kläder och sånt. Hennes sambo öppnade hennes brev fr Kfm osv. Ska inte avslöja för mkt. Jag kan inte säga att filmen vad bra men inte direkt dålig. Vet inte hur mkt research de gjort innan om hur skuldsanering går till. I filmen fick kvinnan skuldsanering på en gång.
Jag kände igen mig när hennes sambo blev arg för att hon tagit lån.
Nån som sett den?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 078
Mottagna reaktioner
6 660
Poäng
4 477
Och så har jag sett den nya säsongen av Gåsmamman på tv4 Play och börjat titta på senaste säsongen av Bonusfamiljen på svt play.
Men tro inte att jag bara kollat på film hela julledigheten, har hunnit med att vara deprimerad, trött, tvätt och städ och matlagning har jag också gjort. Men att titta på serier och filmer har blivit som ett sätt att avskärma sig fr verkligheten och alla dess problem! Räkningarna försvinner inte för det men psyket hinner återhämta sig.
 

evilina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
5 April 2018
Meddelanden
1 542
Mottagna reaktioner
1 086
Poäng
867
Såg igår en film som heter Shop. Den handlar om en kvinna som tar lån för att investera sina köpvanor, köper väskor och kläder och sånt. Hennes sambo öppnade hennes brev fr Kfm osv. Ska inte avslöja för mkt. Jag kan inte säga att filmen vad bra men inte direkt dålig. Vet inte hur mkt research de gjort innan om hur skuldsanering går till. I filmen fick kvinnan skuldsanering på en gång.
Jag kände igen mig när hennes sambo blev arg för att hon tagit lån.
Nån som sett den?
Vart finns den någonstans?
 

Jaden

Kunnig medlem
Poäng: 307
Blev medlem
13 November 2018
Meddelanden
263
Mottagna reaktioner
109
Poäng
307
Då vill jag rekommendera 3 bra dokumentärer:

The Lady And The Dale på HBO MAX​

1974 startade Elizabeth Carmichael (Jerry Dean Michael vid födseln) ett företag som skulle tillverka bilar på 3(!) hjul.

Bläckfisken och jag Netflix

Historia om en man som blir bästis med en bläckfisk

Chippendales förbannelse SVT Play

Härliga klipp från det glada 80-talet blandat med ond bråd död och svällande musker och naken hud
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 078
Mottagna reaktioner
6 660
Poäng
4 477
Idag är det ingen vanlig dag för idag kommer en ny säsong av Ozark OCH en ny säsong av The Cervant!! Ni som vet ni vet :)
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Your honor på hbo riktigt bra!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp