Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Finaref, collector eller bigbank vilka är lättast att få lån hos?

Hej! Måste ansöka om ett större lån för att lösa sms lånen. Min fråga är: vilken av de tre ovan är bäst och går smidigast och lättast? Jag har två förfrågningar men i helvetes med lån. Kan någon ge mig råd?

Är de lättast menar du? Har du blivit beviljad där?

Finaref är faktiskt ganska lätta att få lån hos trots många förfrågningar och dålig inkomst. Jag fick ett lån beviljat där för ca ett år sedan och då hade jag 16-17 förfrågningar från UC och en inkomst på 190 000 kronor. Jag hade även en hel del lån. Tyvärr är ränta hos Finaref väldigt hög och det blir dyrt i längden.

min erfarenhet av collector är att de är svåra,har aldrig fått beviljat där.med fåtal lån och några ff.medans andra lånegivare godkänt,finaref har jag hafft och fått lån lätt hos men sedan började de med uc och blev svårare.och blev nekad.

bigbank har jag ingen erfarenhet av.så ja du får testa dig fram.andra får godkänt andra avslag.men varför inte prova lendo.så du inte får fler ff av uc.

Finaref är faktiskt ganska lätta att få lån hos trots många förfrågningar och dålig inkomst. Jag fick ett lån beviljat där för ca ett år sedan och då hade jag 16-17 förfrågningar från UC och en inkomst på 190 000 kronor. Jag hade även en hel del lån. Tyvärr är ränta hos Finaref väldigt hög och det blir dyrt i längden.

Jag har ansök lån hos finaref och har blivit beviljad men min fråga om det går bra få fakturan enbart via email? eller inga fakturor alls så länge de dra ut automastisk via autogiro undrar om de skicka fakturan varje månad?? jag är tacksam om någon vill svara då.

Jag har frågat dem och de skickar avi oavsett du har autogiro eller inte

Jag har 60 uc... Fick ändå av big bank.. Men skulle behöva 30000 till... Tror ni någon lånar ut det till mig???

aclc... hur ser din inkomst situationen ut? Och hur mycket fick du låna?

Jag har ca 17000 efter skatt lån på 240000 inga betanmärknongar än... Nämn dock ej sms lån om du har sådana., fick låna 50000 av dom.,

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp