Lånforum.se rekommenderar

1. Advisa - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Zmarta - Jämför 30 kreditgivare
4. Klara lån - Jämför 20 lån utan UC
5. Loanstep - Lån utan UC

Frågor och svar - Wästgöta Finans

KassaKon

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 967
Meddelanden
1 946
Mottagna reaktioner
1 261
Poäng
967
Fick avslag. Har en 8a på minupplysning, inga ff, inga lån/krediter. Angav förra årets inkomst eftersom jag inte får slutskattebesked nu. Men nej, och inget lägre belopp heller. Angav bostad, vilket jag kanske inte skulle ha gjort? Mailade och frågade varför men fick bara ett standardiserat svar att utifrån ditt kreditbetyg kunde vi inte bevilja etc. Frågade då vilket betyg jag hade hos dem men det kunde de inte se.

Egon

Kunnig medlem
Poäng: 146
Meddelanden
148
Mottagna reaktioner
35
Poäng
146
Fick avslag. Har en 8a på minupplysning, inga ff, inga lån/krediter. Angav förra årets inkomst eftersom jag inte får slutskattebesked nu. Men nej, och inget lägre belopp heller. Angav bostad, vilket jag kanske inte skulle ha gjort? Mailade och frågade varför men fick bara ett standardiserat svar att utifrån ditt kreditbetyg kunde vi inte bevilja etc. Frågade då vilket betyg jag hade hos dem men det kunde de inte se.

Vad har du för inkomst?

Sevir87

V.I.P
Poäng: 376
Meddelanden
506
Mottagna reaktioner
195
Poäng
376
Jätte konstigt..

krat

V.I.P
Poäng: 317
Meddelanden
505
Mottagna reaktioner
124
Poäng
317
Har betalat tillbaka mitt wästgötafinans då räntan var mycket hög, men har mycket bättre förutsättningar nu. Är det någon som fått lån igen efter man slutbetalat sitt gamla och i så fall hur lång tid gick det emellan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp