Lånforum.se rekommenderar
1. Lendo - Perfekt för samlingslån. Förmedlare
2. Slantar - Ingen UC. Upp till 30 000 kr
3. Advisa - Jämför 29 kreditgivare.
4. Bynk - Upp till 300 000 kr. Förbättrad dec 2018
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Glase - Kontakt

Diskussion i 'Smslån' startad av asdasd, 4 december 2018.

Tags: Add Tags
  1. asdasd

asdasd Gäst

Hej,

Det är problem med min autogiro dragning och jag behöver inbetalningsuppgifter från Glase istället. Jag har skickat 5 mail utspritt på 7 dagar nu men får inget svar får dem. Någon som vet annat sätt att nå dem förutom mailen? Några aktiva telenmr? De som står listade som jag hittar på Seqr/Glase har ingen abonnent....

Någon som har koll på vilket inkassobolag dem använder då jag antar att betalningen kommer gå dit.

Otroligt kasst!

2. Rydflickan

Rydflickan Medlem

Mottagna gillanden:
    6
    Trofépoäng:
    27
    Jag har försökt att maila dom om att stänga ner mitt konto hos dem men inget svar...går heller inte att varken ringa eller direktchatta med dem! :(

Någon som vet hur man själv kan ta bort sig så den outnyttjade krediten inte syns på sin totala ekonomi på UC?

3. Alex123

Alex123 Gäst

Det är väl Collector Bank som har krediten? Ta kontakt med dom?

4. Terry_

Terry_ V.I.P & LF entusiast

Mottagna gillanden:
    2 191
    Trofépoäng:
    1 497
    Är helt obekant med Glase, vad gäller för denna tjänst egentligen?
    En massa krångel och sen får man loss 5.000 utan UC eller?

5. robbisen

robbisen Medlem

Mottagna gillanden:
    1
    Trofépoäng:
    6
    @Terry_ Det är som sagt en tjänst som ej tar UC. Egentligen avsedd som en betaltjänst på Willys, Hemköp m.fl med en kredit på 5000kr. Du söker om krediten i appen och får tillgång till pengarna omgående (i appen alltså.). Därefter kopplar du ditt bankkonto till Glase (görs också i appen.) Om du vill få loss pengarna så kan du överföra till ditt kopplade bankkonto och får då tillgång till dom dagen efter.

6. Terry_

Mottagna gillanden:
    2 191
    Trofépoäng:
    1 497
    Det är 5.000 som är max alltså?

7. Terry_

Mottagna gillanden:
    2 191
    Trofépoäng:
    1 497
    Kan någon vänligen förklara för mig?
    Jag har laddat ner Glase. Jag har blivit medlem där. Jag har registrerat mitt konto.
    Men dessa 5.000 kronorna som ska finnas på kredit, var hittar jag dessa pengarna?
    Det står jo 0,00 kronor under mitt Glase konto?
    Måste man verifiera kontot med ID?

8. Terry_

Mottagna gillanden:
    2 191
    Trofépoäng:
    1 497
    @Bowery kan du för en tekniskt lågbevågad steg för steg förklara hur jag gör för att få loss dessa 5.000 ifrån Glase till mitt bankkonto?!
    Var i appen gör man detta?

9. robbisen

robbisen Medlem

Mottagna gillanden:
    1
    Trofépoäng:
    6
    @Terry_ nu kom ja inte ihåg exakt hur de va. Men börja med att lägga till ett bankkonto i appen, ansök sedan om faktura. Strax därefter kommer du se 5000kr på glasekontot, överför dessa till ditt tillagda bankkonto i appen. Kommer stå 0kr på bägge kontona och under morgondagen kommer du ha dessa 5000kr på ditt vanliga bankkonto.

10. robbisen

robbisen Medlem

Mottagna gillanden:
    1
    Trofépoäng:
    6
    Men tänk på att dom kommer vilja dra dessa pengar på autogiro ifrån ditt konto ca. 14 dagar efter du har tagit ut pengar, och är jäkligt snabba med att skicka till inkasso (Intrum) om dom inte lyckats dra på några dagars försök.

Dela sidan