• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Gothia inkasso

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 527
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 601
Mottagna reaktioner
2 484
Poäng
1 527
Du skulle kanske kunna ringa och diskutera situationen med dom ang lägga om planen lite till din fördel nu ledigheten samt att säga att när du är tillbaka till jobbet så kan du istället tänka dig att öka på skulden? Jag har tryckt mkt på barnsituationen när jag behövt hjälp
Absolut, jag har ju råd att betala 4000kr som de ser ut nu. Är bara att jag vill bli av med skulden fortare än den takt det går nu, va därför ja tänkte om de sänker räntan lite. Men att jag betalar samma månadsbelopp fortfarande. Då går ju mer till amortering o mindre till ränta och då blir jag av med skulden snabbare :D
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

evilina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
5 April 2018
Meddelanden
1 542
Mottagna reaktioner
1 086
Poäng
867
Absolut, jag har ju råd att betala 4000kr som de ser ut nu. Är bara att jag vill bli av med skulden fortare än den takt det går nu, va därför ja tänkte om de sänker räntan lite. Men att jag betalar samma månadsbelopp fortfarande. Då går ju mer till amortering o mindre till ränta och då blir jag av med skulden snabbare :D
När är tanken att du börjar jobba igen och hur mkt kan du öka på då?
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 527
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 601
Mottagna reaktioner
2 484
Poäng
1 527
När är tanken att du börjar jobba igen och hur mkt kan du öka på då?
Börjar jobba typ augisti / september nästa år, så de är ju en stund kvar tyvärr. Kan säkert öka det dubbla på skulden då utan problem.
 

evilina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
5 April 2018
Meddelanden
1 542
Mottagna reaktioner
1 086
Poäng
867
Börjar jobba typ augisti / september nästa år, så de är ju en stund kvar tyvärr. Kan säkert öka det dubbla på skulden då utan problem.
Ring o bolla med dom, säg det som ett erbjudande isåfall. Räntefritt nu i 10 månader mot att du dubblar amorteringen efter :)
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 527
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 601
Mottagna reaktioner
2 484
Poäng
1 527
Ring o bolla med dom, säg det som ett erbjudande isåfall. Räntefritt nu i 10 månader mot att du dubblar amorteringen efter :)
Smart!! De har jag inte tänkt på att man kan göra! :D Ska ringa på måndag, super bra tips!! Tack! :D:folded::vinnare:
 

evilina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
5 April 2018
Meddelanden
1 542
Mottagna reaktioner
1 086
Poäng
867
Smart!! De har jag inte tänkt på att man kan göra! :D Ska ringa på måndag, super bra tips!! Tack! :D:folded::vinnare:
Man får hitta alla möjliga alternativ och lägga fram, kan ju va så att dom godkänner det eller att ni möts på vägen och får till något som du ändå blir nöjd med lycka till nu och återkom gärna med hur det gick!!
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 199
Mottagna reaktioner
12 760
Poäng
9 787
Har dom inte en mina sidor där mycket kan fixas?
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 527
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 601
Mottagna reaktioner
2 484
Poäng
1 527
Man får hitta alla möjliga alternativ och lägga fram, kan ju va så att dom godkänner det eller att ni möts på vägen och får till något som du ändå blir nöjd med lycka till nu och återkom gärna med hur det gick!!
Tack! Återkommer på måndag med besked :D
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp