Långivare med aktiv utlåning

1. Brixo Kontokredit - Lån utan UC, Swish
2. Kredio - Lån utan UC
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Klaralån - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Höjde kredit fairlo

Jag hade först 5 000. Efter 3 kunde jag höja till 10.00 sedan efter 2 till 30000

Jag hade först 5 000. Efter 3 kunde jag höja till 10.00 sedan efter 2 till 30000
Jag hoppas jag får iaf 30, 50 k hade vart drömmen men jag är en sån människa där de större chans att jag inte ens får höjning än att få en trevlig överraskning!

Är det någon som kunnat höja idag efter inbetalning?

Hej hur menar du? Efter att det dragits från autogirot?
Precis! Vissa brukar kunna höja tidigt för jag fick ingen höjning nu iaf men dock ser det inte ut som inbetalningen registrerats i systemet. Är
Dock orolig. Men det är min 3e inbetalning sen höjning så borde ju gå

Precis! Vissa brukar kunna höja tidigt för jag fick ingen höjning nu iaf men dock ser det inte ut som inbetalningen registrerats i systemet. Är
Dock orolig. Men det är min 3e inbetalning sen höjning så borde ju gå
Man brukar ju få mail att autogirodragningen gått igenom. Vänta tills den är registrerad på hemsidan innan du ansöker.

Dom drog inte av mig fast pengar fanns så fick göra en manuell betalning

Precis. Vänta tills dragningen gått igenom. Sen får du se.
Sen som sagt har de stramat åt kraven, men det ska fungera om du betalat i tid, inte samlat på dig något hos KFM och har betalat minst 3 gånger irad. Hur mycket är du beviljad nu?

Precis. Vänta tills dragningen gått igenom. Sen får du se.
Sen som sagt har de stramat åt kraven, men det ska fungera om du betalat i tid, inte samlat på dig något hos KFM och har betalat minst 3 gånger irad. Hur mycket är du beviljad nu?
10000 betalat 3e i rad, så hoppas på höjning. Den är inte bokförd än så få se

Jag fick inte höja nåt efter en månads inbetalning :(((

Någon mer dom inte dragit för ? Står pågående på fairlo

Mailade dem nu precis

"För din information så har vi denna månad några dragningar som är lite försenade och kommer därför att dras under morgondagen.
I vanliga fall sker första dragningen den 25:e, skulle den misslyckas av någon anledning så gör vi nya försök den 26:e och den 27:e.
Jag önskar dig en fin eftermiddag. "

Inte jag...typiskt att dom använder bisnode då mitt betyg där är 2 medans jag har kreditnivå Hög på creditsafe.
Om du menar höjning så går de inte på bisnode betyget! Hade de gått på bisnode betyget, har jag 1a där samt över 70 ff.

De tar Bisnode enbart i syfte att se om du fått nån anmärkning.
De tittar ej på Bisnodebetyget, utan det är enbart deras egna score som räknas.

Är det var 3:e inbetalning man kan få en höjning? Har fått en höjning efter 3 inbetalningar och har nu betalat in 2 ggr efter den höjningen. Kan man då söka om höjning igen eller måste man vänta tills man betalat in en 6:e gång?

Är det var 3:e inbetalning man kan få en höjning? Har fått en höjning efter 3 inbetalningar och har nu betalat in 2 ggr efter den höjningen. Kan man då söka om höjning igen eller måste man vänta tills man betalat in en 6:e gång?

Jag har fått efter två förut

Vad har man att förlora på att ansöka om en höjning? Kan bisnode betyget sjunka eller vad kan hända?

Fairlo kollar bara anmärkning och skuldsaldo via bisnode . Va du har för betyg bryr dom sig inte om utan går på fairlo score . Jag höjde till 50 med 1 :a i betyg

Jag kunde efter 3 inbetalningar höja från 10 till 20 kkr. Alltid något, på vägen mot 50 :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp