- Meddelanden
- 571
- Mottagna reaktioner
- 109
- Poäng
- 317
Hur mång inbetalningar hade du gjort? Va de på 3e inbetalningen?Jag fick sist från 10.000 till 30.000
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Hur mång inbetalningar hade du gjort? Va de på 3e inbetalningen?Jag fick sist från 10.000 till 30.000
Jag hoppas jag får iaf 30, 50 k hade vart drömmen men jag är en sån människa där de större chans att jag inte ens får höjning än att få en trevlig överraskning!Jag hade först 5 000. Efter 3 kunde jag höja till 10.00 sedan efter 2 till 30000
Jag hoppas jag får iaf 30, 50 k hade vart drömmen men jag är en sån människa där de större chans att jag inte ens får höjning än att få en trevlig överraskning!
Tack ❤️Håller tummarna för dig!!
Hej hur menar du? Efter att det dragits från autogirot?Är det någon som kunnat höja idag efter inbetalning?
Precis! Vissa brukar kunna höja tidigt för jag fick ingen höjning nu iaf men dock ser det inte ut som inbetalningen registrerats i systemet. ÄrHej hur menar du? Efter att det dragits från autogirot?
Man brukar ju få mail att autogirodragningen gått igenom. Vänta tills den är registrerad på hemsidan innan du ansöker.Precis! Vissa brukar kunna höja tidigt för jag fick ingen höjning nu iaf men dock ser det inte ut som inbetalningen registrerats i systemet. Är
Dock orolig. Men det är min 3e inbetalning sen höjning så borde ju gå
Jag är nog lite ivrig bara så får nog vänta på de mailetMan brukar ju få mail att autogirodragningen gått igenom. Vänta tills den är registrerad på hemsidan innan du ansöker.
Dom drog inte av mig fast pengar fanns så fick göra en manuell betalning
10000 betalat 3e i rad, så hoppas på höjning. Den är inte bokförd än så få sePrecis. Vänta tills dragningen gått igenom. Sen får du se.
Sen som sagt har de stramat åt kraven, men det ska fungera om du betalat i tid, inte samlat på dig något hos KFM och har betalat minst 3 gånger irad. Hur mycket är du beviljad nu?
Härligt, håller tummarna. jag kollade min Mail o såg att ja hade fått Mail om lyckad dragning samma dag vid 14.04.10000 betalat 3e i rad, så hoppas på höjning. Den är inte bokförd än så få se

Ha du testat idag?Härligt, håller tummarna. jag kollade min Mail o såg att ja hade fått Mail om lyckad dragning samma dag vid 14.04.
så förhoppningsvis deyker de in snart![]()
NejHa du testat idag?
har bara betalat 2 gånger med idagVi får hålla tummarna!10000 betalat 3e i rad, så hoppas på höjning. Den är inte bokförd än så få se
Fick höja till 20kVi får hålla tummarna!
Krävs 3 inbetalningar innan höjning.Jag fick inte höja nåt efter en månads inbetalning((
Du får sikta på att ha 3 irad.Jag fick inte höja nåt efter en månads inbetalning((
Inte jag...typiskt att dom använder bisnode då mitt betyg där är 2 medans jag har kreditnivå Hög på creditsafe.Fick höja till 20k
Om du menar höjning så går de inte på bisnode betyget! Hade de gått på bisnode betyget, har jag 1a där samt över 70 ff.Inte jag...typiskt att dom använder bisnode då mitt betyg där är 2 medans jag har kreditnivå Hög på creditsafe.
Om du menar höjning så går de inte på bisnode betyget! Hade de gått på bisnode betyget, har jag 1a där samt över 70 ff.
Jo dom tar Bisnode och kollar även genom sin fairlo score vid en höjning.
Tack då vet jagDu får sikta på att ha 3 irad.
De tar Bisnode enbart i syfte att se om du fått nån anmärkning.
De tittar ej på Bisnodebetyget, utan det är enbart deras egna score som räknas.
Är det var 3:e inbetalning man kan få en höjning? Har fått en höjning efter 3 inbetalningar och har nu betalat in 2 ggr efter den höjningen. Kan man då söka om höjning igen eller måste man vänta tills man betalat in en 6:e gång?
Absolut kan Bisnode betyget sjunka, Bisnode är mycket känsligt för många förfrågningar på kort tid.Vad har man att förlora på att ansöka om en höjning? Kan bisnode betyget sjunka eller vad kan hända?
Absolut kan Bisnode betyget sjunka, Bisnode är mycket känsligt för många förfrågningar på kort tid.
Jag har fått efter två förut